Play van Telenet gaat voor ongegeneerd kijkplezier met TBWA

Geen tv tijdens het eten! Ongetwijfeld de bekendste don’t uit het lineaire televisietijdperk. En met de nieuwe manieren van tv-kijken, zijn er enkel nieuwe taboes bijgekomen. Volgens TBWA hoog tijd om deze allemaal van ons af te schudden en te genieten van ongegeneerd kijkplezier met Play van Telenet.

Samsonseks was het woord van het jaar… in 2016! Dus komaan, welke ouders doen het niet? Of je huishouden even ontlopen door op ’t wc een filmpje te checken… ongepast? Misschien, maar wel plezant! En laten we nu eens heel eerlijk zijn: wie heeft zich al eens ziek gemeld om een serie verder uit te kijken? Bij TBWA hebben ze er zelfs een term voor bedacht: seriekoorts.

Telenet en TBWA willen met hun laatste Play-campagne die op radio, social en online loopt, alle taboes rond tv-kijken bespreekbaar maken. Op social stuurden ze hiervoor zelfs Pedro Elias op pad. Hij polst op de Vlaamse markten hoe goed de modale man of vrouw al mee is met alle nieuwe manieren van tv-kijken. To be continued zoals ze zeggen want het lijstje met ongegeneerd kijkplezier is nog lang niet afgerond!

Credits

DOCX - 76 Kb

Persbericht

PDF - 81 Kb

Telenet Play radiospot 'Binge'

MP3 - 1.1 Mb

Telenet Play radiospot 'WC'

MP3 - 1.1 Mb

Telenet Play radiospot 'serie cheat'

MP3 - 1.1 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met