Play van Telenet gaat voor ongegeneerd kijkplezier met TBWA

Geen tv tijdens het eten! Ongetwijfeld de bekendste don’t uit het lineaire televisietijdperk. En met de nieuwe manieren van tv-kijken, zijn er enkel nieuwe taboes bijgekomen. Volgens TBWA hoog tijd om deze allemaal van ons af te schudden en te genieten van ongegeneerd kijkplezier met Play van Telenet.

Samsonseks was het woord van het jaar… in 2016! Dus komaan, welke ouders doen het niet? Of je huishouden even ontlopen door op ’t wc een filmpje te checken… ongepast? Misschien, maar wel plezant! En laten we nu eens heel eerlijk zijn: wie heeft zich al eens ziek gemeld om een serie verder uit te kijken? Bij TBWA hebben ze er zelfs een term voor bedacht: seriekoorts.

Telenet en TBWA willen met hun laatste Play-campagne die op radio, social en online loopt, alle taboes rond tv-kijken bespreekbaar maken. Op social stuurden ze hiervoor zelfs Pedro Elias op pad. Hij polst op de Vlaamse markten hoe goed de modale man of vrouw al mee is met alle nieuwe manieren van tv-kijken. To be continued zoals ze zeggen want het lijstje met ongegeneerd kijkplezier is nog lang niet afgerond!

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium