PlayStation et TBWA invitent Netsky en LIVE chez vous sur VR

Ce samedi 25 février, Netsky donnera son plus grand concert à ce jour au Sportpaleis d’Anvers. Et les fans qui ne pourront être présents ne manqueront rien de l’événement. Car Sony Interactive Entertainment Benelux et TBWA rendront disponible l’intégralité du concert en  streaming LIVE à 360° sur PlayStation® VR.

Depuis la meilleure place dans la salle, les fans du monde entier pourront pour la première fois apprécier chaque beat, chaque ligne de synthé et chaque effet pyrotechnique sur leur PlayStation VR comme s’ils étaient sur place.

Netsky (Boris Daenen) raconte : « J’ai toujours été intéressé par la réalité virtuelle. Je suis donc particulièrement enthousiaste à l’idée de collaborer avec PlayStation sur un streaming LIVE à 360° de mon show au Sportpaleis sur PS VR. Nous avons beaucoup travaillé pour rendre ce concert très spécial et c'est fantastique de pouvoir le partager avec encore plus de personnes grâce à la réalité virtuelle. »

Ce concert de Netsky promet d’être un grand spectacle, avec des invités exceptionnels, de nouveaux visuels époustouflants et une production extraordinaire en collaboration avec le Brussels Philharmonic.

Communiqué de presse

DOCX - 122 Kb

Joachim Francois

TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact