Préparez-vous pour l'année prochaine avec Telenet.

Pas de fin d'année sans promos ! Telenet ne fait pas exception, mais en cette période si particulière, ils s'y prennent autrement. Ils proposent des appareils qui se sont avérés indispensables en 2020 pour vivre plus sereinement cette année bizarre. Et cela à un prix avantageux.

Pour bien démarrer la nouvelle année, les clients peuvent choisir un iPad, pour des appels vidéos à l'infini, une Smart TV LG, pour regarder des tas de séries et de films, ou une Nintendo Switch, pour les jeux vidéos, évidemment. Les appareils sont à 99 € avec WIGO à partir de 9 GB ou YUGO, les deux forfaits bien connus de Telenet. Pour le marché bruxellois, la promo est valable lorsqu'on choisit l'internet illimité.

La création poursuit sur la lancée des mois précédents. En TV, en extérieur, en radio et sur les médias sociaux, on continue à montrer le dynamisme des gens au cours de cette période difficile, et leur optimisme par rapport à 2021. Avec, toujours, un clin d'œil vers la technologie. Quoi que nous réserve la nouvelle année, nous sommes prêts, tous ensemble !

Spot Radio Ipad

MP3 - 979 Kb

Spot Radio Nintendo Switch

MP3 - 979 Kb

Spot Radio Smart TV

MP3 - 979 Kb

Communiqué de presse

DOCX - 16 Kb

Crédits

DOCX - 13 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact