Puur plezier bij McDonald's met de nieuwe Maestro Truffle Tina en Truffle McFlavor® Fries

Een explosie van verfijnde smaken, versterkt door een echte truffelsaus

 

Deze herfst verrast McDonald's België met een prestigieuze nieuwigheid in het Maestro-assortiment: de Maestro Truffle Tina. Deze burger brengt de verfijning van de truffel naar de wereld van de beroemde premium Maestro-burgers en belooft een onvergetelijke culinaire ervaring. De romige mayonaise, gearomatiseerd met zwarte truffel, de ware ster van deze creatie, verandert elke hap in puur plezier.

 

Een beetje luxe, waarom niet?

Deze premium Maestro burger is beschikbaar in drie varianten. De Maestro Truffle Tina is opgebouwd rond een sappige 100% rundsburger, en voor de grote honger is er de Maestro Double Truffle Tina met twee heerlijke rundsburgers. Tot slot is er de Maestro Truffle Tina Chicken, perfect voor liefhebbers van een sappige en krokant gebakken kipburger.

De ster van deze burger is een royale truffelmayonaise die alle smaken samenbrengt. Het romige, aardse karakter van de truffel harmonieert prachtig met het zoute van krokante reepjes spek, rijke mature cheddar, frisse rucola en subtiel zoetzure, gepekelde rode ui. Elke hap biedt zo een verfijnde en gelaagde smaaksensatie. Geserveerd op een luchtig broodje met maan- en sesamzaadjes, vormt de Maestro Truffle Tina een unieke ervaring waarbij elke zorgvuldig gekozen topping de ander versterkt. Een Maestro om je vingers bij af te likken!

 

Nog meer lekkernijen: de Truffle McFlavor® Fries

De gastronomische truffelbeleving beperkt zich niet tot de burger. Voor de liefhebbers zijn er ook de Truffle McFlavor® Fries: goudgele McDonald’s frietjes, afgewerkt met knapperige stukjes spek en een royale topping van heerlijke truffelmayonaise. Het resultaat is een onweerstaanbare side dish, los verkrijgbaar of als upgrade bij elk McMenu. Zo kan iedereen genieten van deze premium smaaksensatie, ongeacht welke burger of maaltijd je kiest.

 

Een campagne om duimen en vingers bij af te likken

Om dit nieuwe hoofdstuk in de Maestro-saga te lanceren, is er een nieuwe film gecreëerd en opgenomen door TBWA, nog steeds met regisseur Gregoris Rentis (Lovo Films), die ook de vorige spot heeft gemaakt. Digitale content en affiches verrijken deze lancering, in de nu herkenbare stijl van de Maestro-campagnes, die ons meeneemt achter de schermen bij McDonald's om de creatie van deze uitzonderlijke burgers bij te wonen!

 

Tijd om je smaakpapillen te verwennen

De Maestro Truffle Tina en Truffle McFlavor® Fries zijn verkrijgbaar, voor een beperkte tijd, in alle McDonald's restaurants in België. Mis je kans niet om ervan te genieten!

Creditlist Maestro Truffle.docx

DOCX - 100 Kb

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met