Samen erdoor dankzij Telenet en TBWA

‘Meer dan ooit verbonden.’ Met die hartverwarmende boodschap toont TBWA aan hoe een vleugje technologie van Telenet moeiteloos bruggen slaat in deze kille lockdowntijden. Dat dit samenhorigheidsgevoel deugd doet én bovendien stimulerend werkt, bewijst de film die TBWA voor deze gelegenheid helemaal in quarantaine in elkaar bokste. Een primeur voor zowel TBWA als voor Telenet. On air sinds zondag 29 maart 2020.

Zowel voor muziek, montage en zelfs voor alle figuranten klopte TBWA aan bij z’n eigen familie die ondertussen flink is uitgegroeid tot meer dan 200 man. De hashtag #SamenErdoor geldt duidelijk niet alleen voor de buitenwereld. De teamspirit bij TBWA is sterker dan ooit, ook al zitten alle werknemers versnipperd over het ganse land.

En er is meer. Op 20 maart, aan het einde van de eerste lockdown week, ging er een platform online: telenetsamenerdoor.be. Daar worden non-stop tips & tricks geshared die zowel particulieren als ondernemers door deze woelige periode loodsen. Met inspirerende content filmpjes waarin collega’s van Telenet letterlijk mee in het verhaal stappen. Elke dag nieuwe artikels en video’s. Een ware hommage aan de kracht van technologie.

Persbericht + credits

DOCX - 25 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact