Samen strijden tegen corona, en ondertussen ook energie besparen met ENGIE en TBWA

Thuisblijven is de beste manier om het coronavirus te bestrijden. Maar nu we allemaal wat meer thuis zijn, is het misschien wel hét moment om eindelijk werk te maken van al die klusjes die anders blijven liggen. In hun nieuwste campagne ‘Stay home, save UP’ geven ENGIE en TBWA je inspiratie voor klusjes waarmee je een pak energie bespaart en het comfort in je huis verhoogt.

Iedereen is deze dagen op zoek naar manieren om hun vrije tijd thuis op een leuke of nuttige manier in te vullen. ENGIE wil je daarbij helpen met een reeks energiebesparende klusjes die iedereen makkelijk in zijn huis kan uitvoeren. Zo helpen we met z’n allen ons energieverbruik naar beneden en het milieu wat vooruit.

Het gaat om eenvoudige klusjes zoals je diepvries ontdooien, je radiatoren ontluchten of simpelweg die oude lampen eindelijk eens door ledlampen vervangen. Op engie.be/stayhome wordt uitgelegd hoe je die klusjes het best aanpakt.

Mensen worden naar de site geleid via een tv-spot, social filmpjes, een radiospot, die ook uitgezonden wordt via Spotify, en native advertising. Die werden trouwens volledig tijdens de lockdown opgenomen, uiteraard zonder de regels van de quarantaine te overtreden. De filmpjes werden bovendien niet door acteurs maar door echte medewerkers van ENGIE gemaakt in hun eigen huis. Het bewijs dat iedereen zo’n klusjes thuis kan uitvoeren.

Heb je ook zin gekregen om wat te klussen? Je vindt alle inspiratie die je nodig hebt op engie.be/stayhome

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels