Samsung en TBWA maken volledige expo in één nacht met Mous Lamrabat

Een expo maken in slechts één nacht, is dat mogelijk? Mous Lamrabat bewijst van wel met zijn nieuwe expo ‘What You Missed Last Night’. Om de nieuwe Samsung Galaxy S23 te promoten, trok hij donderdagnacht door de straten van Antwerpen en legde de mooie en onverwachte momenten vast die jij wellicht gemist hebt terwijl je sliep. De nieuwe camera in de Galaxy S23 Ultra neemt namelijk niet alleen overdag expo-waardige foto’s, maar beschikt dus ook over een Nightography functie om ’s nachts hetzelfde te doen.

Mous begon met fotograferen bij zonsondergang en ging tot laat ‘s nachts door. Daarna maakte hij een selectie van de foto’s, die onmiddellijk naar de drukker Flex-print bv gestuurd werd. Bij zonsopgang, om 6u53 om precies te zijn, hingen de foto’s klaar voor het publiek op de Groenplaats.

What You Missed Last Night is vandaag te bezichtigen tot 20u. Wie er niet op tijd geraakt, krijgt volgende week een tweede kans in Luik. Daar wordt het nachtelijk werk van fotograaf Johan Lolos tentoongesteld op donderdag 23 maart vanaf 6u53 aan het station Luik-Guillemins.

 

 

 

Credit list

DOCX - 77 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met