Samsung et TBWA créent une exposition complète en une nuit avec Mous Lamrabat

Faire une expo en une nuit, est-ce possible ? Mous Lamrabat se démarque avec sa nouvelle expo « What you Missed Last Night ». Pour promouvoir le nouveau Samsung Galaxy S23, Mous a découvert les rues d’Anvers jeudi soir et a capturé les plus beaux moments inattendus que vous auriez pu manquer pendant que vous dormiez. La nouvelle caméra du Galaxy S23 Ultra ne prend pas seulement des photos dignes d’une exposition de photos de jour mais il a également une fonction Nightphotography pour faire la même chose la nuit. 

Mous a commencé à shooter au coucher du soleil et a continué jusqu’à tard la nuit. Après cela, il a fait une sélection des photographies, qui ont été immédiatement envoyés à l'imprimerie Flex-print bv. Au lever du soleil, à 6:53 pour être plus précis, les photos étaient prêtes pour le public sur la Place Verte ​ d'Anvers. 

What you Missed Last Night peut être visité aujourd’hui jusqu’à 20h. Ceux qui n’y arrivent pas à temps auront une deuxième chance à Liège la semaine prochaine. Ici, Johan Lolos relèvera le défit. Le travail de nuit du photographe y sera exposé le jeudi 23 mars à partir de 6h53 à la station Liège-Guillemins. 

Credit list

DOCX - 77 Kb

 

 

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact