Samsung et TBWA\Belgium ont créé deux expositions en une nuit avec deux photographes mondialement connus, Mous Lamrabat et Johan Lolos

Samsung et TBWA\Belgium ont créé deux expositions en une nuit avec deux photographes mondialement connus, Mous Lamrabat et Johan Lolos

Pouvez-vous créer une exposition en une nuit ? Mous Lamrabat - dont les photos ont fait la couverture de Vogue US, Vogue Arabia, Elle and Esquire - et Johan Lolos - qui a réalisé de grands reportages en Australie, en Afrique, en Nouvelle Zélande et en Mongolie - vous prouvent que c’est possible avec l’exposition ‘What You Missed Last Night’. Pour promouvoir le nouveau Samsung Galaxy S23 ils ont exploré les villes d’Anvers et de Liège pendant une nuit et ont capturé tous ces moments que les belges manquent lorsqu’ils dorment. La caméra du nouveau Galaxy S23 Ultra ne capture pas uniquement des photos digne de ce nom de jour, elle peut également le faire de nuit, grâce à la fonction Nightography.

Mous et Johan ont tous les deux commencé à capturer leurs photos au coucher du soleil et ont continué jusque tard dans la nuit. Ils ont ensuite sélectionné leurs photos préférées qui ont été directement imprimées. Au lever du soleil, à 6h53 pour être exact, les photos étaient prêtes pour le public dans deux expositions à ciel ouvert le 17 mars à Anvers et le 23 mars à Liège.

 

Expo Antwerp - 17th of March 2023

 

Expo Liège - 23th of March 2023

 

Pictures by Mous Lamrabat

 

Pictures by Johan Lolos


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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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