"Say cheese" met Brustagram... Bru en TBWA laten je foto's smaken op Instagram en Facebook.

Maandag 27 mei 2013 — Het was te denken. De kersverse campagne van Bru loopt amper een paar weken en werd al meteen opgepikt door social netwerkers. Heeft u een fototoestel of een smartphone? En bruist u van de creativiteit? Toon ons dan hoe Bru uw gerechten laat smaken en deel uw foto's via onze Facebookpagina (facebook.com/bruwater) of via Instagram met de hashtag Brustagram.

Zo leeft de campagne niet alleen mooi verder op sociale netwerken. Maar bouwt Bru tegelijk een echte community op rondom dit legendarische merk. De prijzenpot voor de origineelste foto's zal alvast gesmaakt worden: een echte fotoshoot, gastronomische diners of 1 jaar gratis tafelen. Deze watertandende activatie is het werk van SMARTS\TBWA en laat amateurfotografen en liefhebbers van lekker eten samen genieten van een sprankelend tafelmoment.

Contacteer ons

Published with Prezly