‘SEE MORE. PLAY MORE.’ avec l’app Facebook 360° et le messenger bot de TBWA et Telenet

Des histoires enracinées dont on se souvient forcément, une offre forte, 2 chaînes exclusives, 4 chaînes supplémentaires dans 4 genres différents, une incroyable équipe de cinéphiles avec entre autres Erik Van Looy et Lieven Trio… Depuis le 16 décembre, Play More vous apporte encore plus de divertissement de classe mondiale !

TBWA et Telenet relancent donc Play More avec la promesse: ‘SEE MORE. PLAY MORE.’. Un slogan soutenu par un spot TV où l’on voit un homme courir dans les rues sombres d’une ville, et voir dans les petites choses de la vie quotidienne des scènes de films et de séries.

Mais ce n’est pas tout…

En plus d’une incroyable équipe de cinéphiles - parmi lesquels Erik Van Looy et Lieven Trio – vous pouvez désormais vous laisser guider par Mr. More.

Mr. More est une application super pratique qui fonctionne avec Facebook Messenger. Mr. More commencera la conversation en vous posant plusieurs questions très ciblées, puis vous proposera les meilleures suggestions correspondant à vos goûts. Ce Messenger bot, basé sur les techniques d’apprentissage des machines mises au point par Froomle, est une première en Belgique. Vous le retrouverez sous le nom playmorebe dans Messenger.

En plus de ce bot, Telenet et TBWA ont également développé une photo 360° dans Facebook. Une photo basée sur le spot TV et dans laquelle vous retrouverez des éléments tirés de plus de 30 films et séries ! Un défi pour tous les fans: retrouver le plus vite possible toutes ces références. Essayez ici !

Mr. More ainsi que la photo 360° sont en ligne depuis le 16 décembre.

Communiqué de presse

DOCX - 243 Kb

Jochen De Greef

TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact