“SEE MORE. PLAY MORE.” met de 360° Facebook app en de Messenger bot van TBWA en Telenet

Verhalen die bijblijven en beklijven, een straf aanbod, 2 exclusieve kanalen, 4 extra kanalen per genre, een topteam van filmkenners met onder andere Erik Van Looy en Lieven Trio, … Sinds 16 december biedt Play More nog meer als voorheen entertainment van wereldklasse.

Play More wordt dan ook opnieuw gelanceerd door TBWA en Telenet met de tagline ‘SEE MORE. PLAY MORE.'. Een lijn die wordt ingevuld met een tv-spot waarin we een man zien lopen doorheen de donkere straten van de stad en in alledaagse dingen scènes ziet van films en series.

En er is meer…

Zo kan je naast een topteam van filmkenners met o.a. Erik Van Looy en Lieven Trio, je vanaf nu ook laten gidsen door Mr. More.

Mr. More is een handige toepassing die werkt via Facebook Messenger. Hij start een chatgesprek met je en aan de hand van enkele gerichte vragen, leidt hij je naar de beste suggesties. Deze Messenger bot, gebaseerd op machine learning ontwikkeld door Froomle, is een primeur in België en vind je als playmorebe in Messenger.

En dan is er nog de ‘special built 360° foto’ op Facebook. Een foto gebaseerd op de tv-spot waarin we verschillende elementen verstopten van meer dan 30 films en series. Aan de echte filmfans om deze elementen zo snel mogelijk te vinden. Probeer het hier.

Zowel de Mr. More als de 360° foto staan sinds 16/12 online. 

Persbericht

DOCX - 251 Kb

Jochen De Greef

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact