Slimmer omgaan met al je schermen? Dat kan je nu dankzij #TelenetGo

Telenet neemt het voortouw op de telecommarkt en lanceert #TelenetGo. Geen nieuw product of zomaar een reclamespot, wel een doorlopend programma om meer - en soms wat minder - uit je technologie te halen.

Smartphones, tablets, laptops, smart watches, … Schermen zijn niet meer weg te denken uit ons leven. We kunnen er dan ook geweldige dingen mee, maar we kunnen er ook nog slimmer mee omgaan.Dit is het vertrekpunt van de film waarmee  de campagne gelanceerd wordt. Een eerlijke observatie van de relatie die we allemaal hebben met onze schermen. Kan het soms niet nog beter? Maar ook, een beetje minder?

“Het lanceren van #TelenetGo gaat ook deels over verantwoordelijkheid nemen”, aldus Nathalie Rahbani, Director Brand, Media & Communications. “Vanuit een commercieel oogpunt wil je natuurlijk dat je klanten alles uit hun producten kunnen halen, maar we hebben ook de taak om samen op zoek te gaan naar hoe we intelligent omgaan met technologie.”

Daarom is #TelenetGo niet gewoon een campagne maar een continu evoluerend aanbod. Zo  komen er al op korte termijn masterclasses, smart Talks in de TV-theek en apps met inventieve oplossingen voor phubbing, sextortion of cyberpesten. Zo lanceert Telenet in samenwerking met Wunderman alvast Phub’d, een app die je confronteert als je tijdens een gesprek met iemand op je smartphone zit te tokkelen.

Jan Macken, Creatief directeur TBWA: “Onze klanten helpen meer uit onze producten en diensten te halen doen we al jaren samen met Telenet. De huidige evolutie naar ‘beter’ en soms zelfs een beetje minder maakt een sterk emotioneel verhaal mogelijk. Een liefdesverklaring aan onze schermen, die de dagelijkse realiteit van onze klanten weerspiegelt.”

Ga meteen kijken op telenetgo.be

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium