Slimmer omgaan met al je schermen? Dat kan je nu dankzij #TelenetGo

Telenet neemt het voortouw op de telecommarkt en lanceert #TelenetGo. Geen nieuw product of zomaar een reclamespot, wel een doorlopend programma om meer - en soms wat minder - uit je technologie te halen.

Smartphones, tablets, laptops, smart watches, … Schermen zijn niet meer weg te denken uit ons leven. We kunnen er dan ook geweldige dingen mee, maar we kunnen er ook nog slimmer mee omgaan.Dit is het vertrekpunt van de film waarmee  de campagne gelanceerd wordt. Een eerlijke observatie van de relatie die we allemaal hebben met onze schermen. Kan het soms niet nog beter? Maar ook, een beetje minder?

“Het lanceren van #TelenetGo gaat ook deels over verantwoordelijkheid nemen”, aldus Nathalie Rahbani, Director Brand, Media & Communications. “Vanuit een commercieel oogpunt wil je natuurlijk dat je klanten alles uit hun producten kunnen halen, maar we hebben ook de taak om samen op zoek te gaan naar hoe we intelligent omgaan met technologie.”

Daarom is #TelenetGo niet gewoon een campagne maar een continu evoluerend aanbod. Zo  komen er al op korte termijn masterclasses, smart Talks in de TV-theek en apps met inventieve oplossingen voor phubbing, sextortion of cyberpesten. Zo lanceert Telenet in samenwerking met Wunderman alvast Phub’d, een app die je confronteert als je tijdens een gesprek met iemand op je smartphone zit te tokkelen.

Jan Macken, Creatief directeur TBWA: “Onze klanten helpen meer uit onze producten en diensten te halen doen we al jaren samen met Telenet. De huidige evolutie naar ‘beter’ en soms zelfs een beetje minder maakt een sterk emotioneel verhaal mogelijk. Een liefdesverklaring aan onze schermen, die de dagelijkse realiteit van onze klanten weerspiegelt.”

Ga meteen kijken op telenetgo.be

Persbericht

DOCX - 79 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact