Stanley/Stella en TBWA gaan voor Disruption®.
24 november 2023
Stanley/Stella, het Belgische B2B kledingmerk dat zich sinds 2012 inzet om unieke, topkwaliteit & duurzame kleding te ontwerpen, koos voor TBWA na een pitch onder begeleiding van PitchPoint.
“We hebben niet voor de traditionele pitch aanpak gekozen, maar overtuigden de klant in een boeiende Disruption® workshop. Daarin voelden we heel snel een klik en dezelfde drive om van dit verhaal een success te maken. We zijn ontzettend blij dat we nu als strategische partner mee kunnen bouwen aan de ambitieuze groeiplannen van Stanley/Stella. TBWA is klaar om hiervoor z’n sterktes als storyteller, merkenbouwer en innovator voluit in te zetten”, aldus Nicolas De Bauw (TBWA).
TBWA en Stanley/Stella zullen samen werken aan de groeistrategie, het brand design en de volledige customer experience van het merk. Er zal met de verschillende wereldwijde units van Stanley/Stella worden samengewerkt om een sterk en differentiërend merkverhaal neer te zetten dat de standaarden in duurzaamheid van de textielindustrie zal veranderen.
“We hebben voor TBWA gekozen omwille van hun ontzettende drive, doordachte methodologie en persoonlijke fit. We hebben het gevoel dat we samen nieuwe horizonten kunnen verkennen en kunnen niet wachten om hier mee te starten”, aldus Christel Du Jardin (Stanley/Stella).