Stanley/Stella en TBWA gaan voor Disruption®.

Stanley/Stella, het Belgische B2B kledingmerk dat zich sinds 2012 inzet om unieke, topkwaliteit & duurzame kleding te ontwerpen, koos voor TBWA na een pitch onder begeleiding van PitchPoint.

“We hebben niet voor de traditionele pitch aanpak gekozen, maar overtuigden de klant in een boeiende Disruption® workshop. Daarin voelden we heel snel een klik en dezelfde drive om van dit verhaal een success te maken. We zijn ontzettend blij dat we nu als strategische partner mee kunnen bouwen aan de ambitieuze groeiplannen van Stanley/Stella. TBWA is klaar om hiervoor z’n sterktes als storyteller, merkenbouwer en innovator voluit in te zetten”, aldus Nicolas De Bauw (TBWA).

TBWA en Stanley/Stella zullen samen werken aan de groeistrategie, het brand design en de volledige customer experience van het merk. Er zal met de verschillende wereldwijde units van Stanley/Stella worden samengewerkt om een sterk en differentiërend merkverhaal neer te zetten dat de standaarden in duurzaamheid van de textielindustrie zal veranderen.

“We hebben voor TBWA gekozen omwille van hun ontzettende drive, ​ doordachte ​ methodologie en persoonlijke fit. We hebben het gevoel dat we samen nieuwe horizonten kunnen verkennen en kunnen niet wachten om hier mee te starten”, aldus Christel Du Jardin (Stanley/Stella).

Nancy Vanlerberghe Client Service Director, TBWA

 

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium