Stanley/Stella et TBWA optent pour la Disruption®.

Stanley/Stella, marque de vêtements B2B belge qui crée, depuis 2012, des vêtements uniques, durables et de haute qualité, a choisi TBWA après un pitch mené par PitchPoint.

"Nous n'avons pas suivi une approche traditionnelle pour ce pitch. Nous avons plutôt opté pour la persuasion lors d'un atelier Disruption®. Très rapidement, nous avons ressenti un dynamisme et une motivation mutuelle pour écrire l'histoire de Stanley/Stella ensemble. Nous sommes ravis de devenir leur partenaire stratégique et de contribuer à la réalisation de leurs ambitieux projets de croissance. TBWA mobilisera désormais toutes ses compétences en narration, en construction de marque et en innovation", explique Nicolas De Bauw (TBWA).

TBWA et Stanley/Stella vont collaborer pour élaborer la stratégie de croissance, le design, et l'ensemble de l'expérience client de la marque. Un travail main dans la main sera effectué avec les différentes unités mondiales de Stanley/Stella, dans le but de construire une marque distinctive et puissante, tout en redéfinissant les normes de durabilité de l'industrie textile.

"Nous avons opté pour TBWA en raison de leur dynamisme, de leur méthodologie réfléchie, et d'une excellente adéquation sur le plan personnel. Nous avons le sentiment que, ensemble, nous pouvons explorer de nouveaux horizons, et nous sommes impatients de démarrer cette collaboration", ajoute Christel Du Jardin (Stanley/Stella).

Nancy Vanlerberghe

Client Service Director, TBWA

 

 

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact