Streamz en TBWA lanceren de streamingdienst van bij onz

Waarschuwing: de inhoud van dit persbericht kan leiden tot ongecontroleerd binge-gedrag

Streamz, dat is dé streamingdienst van bij ons. Die ons en onze typische Vlaamse goesting kent als geen ander. Daarom weten we ook dat niemand van ons zot is van lange, uitgebreide persberichten. Dus we houden het kort:

De streamingmarkt wordt al jaren gedomineerd door internationale spelers. Die leveren geweldige content, maar niet op maat van de Vlaamse consument. En laat dit nu net de kracht zijn van Streamz. Op Streamz vind je fantastische fictie van hier en overal. Denk aan topreeksen van zenders zoals VTM, VIER, VIJF en één. Maar ook buitenlandse must-sees en ultieme klassiekers waarvan zeker is, dat ze hier gesmaakt zullen worden. Een belofte die waargemaakt kan worden dankzij een unieke samenwerking van DPG en Telenet.

Met “Da’s van onz vertaalde TBWA deze positionering door naar een creatief platform mét een knipoog naar de – ondertussen al veelbesproken – “z” in Streamz. 

In radio en tv wordt ingespeeld op situaties die élke Belg herkenbaar vindt. Van file, tot politieke chaos. En tussen ons gezegd en gezwegen: die radiospots blijven hangen. De lijnen die via OOH over heel Vlaanderen verspreid worden, spelen dan weer in op ons collectieve geheugen en spreken alleen de échte fans van Vlaamse fictie aan.

Zin gekregen om ook vollenbak nieuwe series, Vlaamse klassiekers én internationale content te bingen? Je kan je vanaf vandaag abonneren op streamz.be voor slechts €11,95 per maand. En de eerste 2 weken kijk je op onz kosten. ’t Is te zeggen, op die van Streamz. Veel plezier!

Radiospot

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Credits

DOCX - 15 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact