Streamz en TBWA lanceren een brutaal eerlijke campagne

Zaventem, 2 juni - Vanaf nu kan je bij Streamz van bíj́na elke serie de eerste aflevering gratis bekijken. Een simpele boodschap, waar volgens TBWA een ongecensureerde campagne bij hoort – met in de hoofdrol Peter Van den Begin.

 

Het resultaat: korte, maar krachtige online video’s, en radio- en tv-spots. Of Peter zich aan het script hield? Niet helemaal. Of hij zijn ongefilterde mening gaf? Dat wel.

Er worden dus geen doekjes gewonden om de boodschap. Wie zonder abonnement wil curieuzeneuzen op het Streamz-platform kan dat voortaan gewoon. Met een vrijblijvend account kan iedereen door de héle catalogus scrollen en de eerste aflevering bekijken van alle Streamz Originals & co-producties, en van een pak internationale producties.

Maar euh, wie daarna verder wil kijken, moet natuurlijk wél een abonnement nemen.

Bon. Je snapt het wel, hè.

 

 

Credit list.docx

DOCX - 89 Kb

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met