Sushi Daily komt op het menu bij PRIDE\

Sushi Daily, de sushispecialist die geïntegreerd is in het hart van de supermarkten Carrefour Market en Hypermarket, koos PRIDE (deel van TBWA Group) als haar communicatiebureau in België. Het bureau werd na een pitch geselecteerd omwille van haar expertise en innovatieve aanpak binnen het domein van de voeding, met klanten als McDonald's, Aoste, Marcassou en Dilea.

Als leider van de Europese markt, heeft Daily Sushi momenteel maar liefst 500 sushi kiosken in Europa. In België telt Daily Sushi 53 kiosken en biedt ze op die manier werk aan meer dan 200 ervaren vakmensen. Zij bereiden ter plaatse meer dan 100 verschillende sushirecepten, voor het oog van de consument.

Het merk is van plan om tegen einde 2016 in België uit te breiden naar 60 kiosken. Het zal ook blijven zoeken naar nieuwe, verrassende recepten om op die manier de Belgen een unieke smaakbeleving te kunnen bieden. Om de beste kwaliteit en de meest verse producten te kunnen garanderen, worden de ingrediënten zorgvuldig geselecteerd en dagelijks geleverd, terwijl de kiosken ook voldoen aan de strengste voedselveiligheid voorschriften en maatregelen.

Persbericht

DOCX - 9.1 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact