TBWA & De Chinezen kijken terug op een Raar Jaar

Het is een raar jaar. Voor iedereen. Maar voor sommigen is het toch net iets specialer dan voor anderen. Zoals voor Sander die doorbrak met een Amerikaanse modewedstrijd, maar de catwalk moest inruilen voor zijn eigen woonkamer. Of voor Steven & Femke die in volle lockdown stapelverliefd werden en elkaar voorzichtig hebben leren kennen op anderhalve meter afstand. TBWA ging samen met de tv-makers van De Chinezen op zoek naar deze unieke verhalen en toverden ze om in het mini-tv-format ‘Raar Jaar’. Elke week gaat er in volle primetime een nieuw verhaal in première op VTM.

Want zelfs in een raar jaar kregen de hoofdrolspelers van deze verhalen het toch maar voor elkaar. En internet heeft daarin meer dan ooit het verschil gemaakt. Daarom is Telenet blij hun steentje te kunnen bijdragen. Met internet dat snel, veilig en overal is. En een service die jou elke dag verder helpt. Op elk moment en op de manier die bij jou past. Of het nu via Whatsapp, videocall of de klassieke helpdesk is. Samen met het mini-tv-format wordt deze boodschap verteld in 30” seconden tv-commercials en online. 

Persbericht

DOCX - 15 Kb

Credits

DOCX - 16 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact