TBWA & KBC créent une suite à la mini-sitcom de la famille « Sentjes »

Aujourd’hui, KBC propose une série d’applications faciles d’utilisation en matière de paiements en ligne. Ainsi, KBC a récemment introduit KBC-Touch : une manière innovante pour gérer ses opérations de banque et d’assurance en ligne. Mais l’histoire ne s’arrête pas là…

Depuis peu, il est également possible de payer, rapidement et en toute sécurité, ses achats sur Internet avec son smartphone via l’application KBC-Mobile banking ou avec sa tablette via KBC-Touch. Et tout ceci sans carte ni lecteur de carte ! Les paiements quotidiens deviennent ainsi un vrai jeu d’enfant.

Pour illustrer ces innovations, TBWA a créé une nouvelle série d’épisodes comiques de la famille « Sentjes ». Une suite donc à la mini-sitcom qui retrace les expériences KBC-Touch et Mobile Banking de la famille « Sentjes ». Les deux épisodes seront diffusés à la TV ainsi que des billboards de 5 secondes. Les spots radios mettront, à nouveau, en avant la facilité d’utilisation. La campagne débute le 1er juin. Pour plus d’informations ou pour découvrir toutes les applications de KBC, rendez-vous sur www.kbc.be/fluitjevaneencent

- TV 2 x 30"

- radio 3 X 25”

- digitale campagne

Contactez-nous
Geert Potargent TBWA
Geert Potargent TBWA
A propos de TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year twice in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels