TBWA & KBC laten ondernemers hun zaak online uittesten in de Pop-up Webshop

Maandag 20 april 2015 — Iedereen doet het: online shoppen. Afgelopen jaar hebben meer dan 6,5 miljoen Belgen via webshops iets aangekocht en het aanbod is ruim. Of het nu gaat over kledij, een reis boeken of een boeketje bloemen, praktisch alles is tegenwoordig beschikbaar.

Toch ging in 2014 maar liefst 42% van wat Belgen online hadden besteed naar het buitenland! Hoog tijd dus om ondernemers van eigen bodem kennis te laten maken met de voordelen van online ondernemen.

Daarom opent KBC de Pop-up Webshop. Een tijdelijke webshop waarin ondernemers hun zaak gratis online kunnen uittesten. Alles staat klaar, het enige wat ze moeten doen is hun producten aanprijzen. De rest wordt geregeld door KBC. Zo kunnen ondernemers zelf ondervinden hoe makkelijk het is om een webshop te beginnen en hoeveel het kan bijdragen aan hun bestaande zaak.

Vanaf 20 april kunnen ondernemers meedingen naar een plekje in de Pop-up Webshop. In mei opent de KBC Pop-up Webshop 1 maand lang z’n deuren op kbc.be/popupwebshop.

Online platform
Abribus 2m2

Contacteer ons

Published with Prezly