TBWA & KBC laten ondernemers hun zaak online uittesten in de Pop-up Webshop

Iedereen doet het: online shoppen. Afgelopen jaar hebben meer dan 6,5 miljoen Belgen via webshops iets aangekocht en het aanbod is ruim. Of het nu gaat over kledij, een reis boeken of een boeketje bloemen, praktisch alles is tegenwoordig beschikbaar.

Toch ging in 2014 maar liefst 42% van wat Belgen online hadden besteed naar het buitenland! Hoog tijd dus om ondernemers van eigen bodem kennis te laten maken met de voordelen van online ondernemen.

Daarom opent KBC de Pop-up Webshop. Een tijdelijke webshop waarin ondernemers hun zaak gratis online kunnen uittesten. Alles staat klaar, het enige wat ze moeten doen is hun producten aanprijzen. De rest wordt geregeld door KBC. Zo kunnen ondernemers zelf ondervinden hoe makkelijk het is om een webshop te beginnen en hoeveel het kan bijdragen aan hun bestaande zaak.

Vanaf 20 april kunnen ondernemers meedingen naar een plekje in de Pop-up Webshop. In mei opent de KBC Pop-up Webshop 1 maand lang z’n deuren op kbc.be/popupwebshop.

Persbericht KBC Pop-up Webshop

DOCX - 153 Kb

Radiospot 30sec

WAV - 5.5 Mb

Geert Potargent

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact