TBWA & KBC permettent aux entrepreneurs de tester leurs activités en ligne dans le Pop-up Webshop

De nos jours, tout le monde fait ses courses en ligne. L’an dernier, plus de 6,5 millions de Belges ont effectué un achat en ligne. De plus, l’offre est très vaste : qu’il s’agisse de vêtements, d’une réservation de voyage ou d’un bouquet de fleurs, aujourd’hui, tout est pratiquement disponible.

Toutefois, près de 42% des achats en ligne effectués par les Belges ont été fait à l’étranger. Il est donc grand temps de faire découvrir aux entrepreneurs de chez nous les avantages d’entreprendre en ligne.

C’est pourquoi KBC lance le Pop-up Webshop. Il s’agit d’un webshop temporaire via lequel les entrepreneurs peuvent tester gratuitement leurs activités en ligne. Il leur suffit d’indiquer un prix sur leurs produits, KBC se charge du reste. Ainsi, ils peuvent découvrir à quel point il est facile de créer un webshop et les avantages que cela peut avoir pour leur business.

A partir du 20 avril, ils peuvent participer pour avoir une place dans le Pop-up Webshop. Le KBC Pop-up Webshop ouvrira ses portes durant un mois sur kbc.be/popupwebshop.

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Geert Potargent TBWA
Geert Potargent TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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