TBWA & KBC permettent aux entrepreneurs de tester leurs activités en ligne dans le Pop-up Webshop

De nos jours, tout le monde fait ses courses en ligne. L’an dernier, plus de 6,5 millions de Belges ont effectué un achat en ligne. De plus, l’offre est très vaste : qu’il s’agisse de vêtements, d’une réservation de voyage ou d’un bouquet de fleurs, aujourd’hui, tout est pratiquement disponible.

Toutefois, près de 42% des achats en ligne effectués par les Belges ont été fait à l’étranger. Il est donc grand temps de faire découvrir aux entrepreneurs de chez nous les avantages d’entreprendre en ligne.

C’est pourquoi KBC lance le Pop-up Webshop. Il s’agit d’un webshop temporaire via lequel les entrepreneurs peuvent tester gratuitement leurs activités en ligne. Il leur suffit d’indiquer un prix sur leurs produits, KBC se charge du reste. Ainsi, ils peuvent découvrir à quel point il est facile de créer un webshop et les avantages que cela peut avoir pour leur business.

A partir du 20 avril, ils peuvent participer pour avoir une place dans le Pop-up Webshop. Le KBC Pop-up Webshop ouvrira ses portes durant un mois sur kbc.be/popupwebshop.

Contactez-nous
Geert Potargent TBWA
Geert Potargent TBWA
A propos de TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels