TBWA + NMBS + NIEUWE VOORDEELFORMULE + NIEUWE CAMPAGNE.

De NMBS stelde onlangs haar nieuwe tarieven voor, waaronder Train+, een gloednieuwe voordeelformule die reizen met de trein betaalbaarder maakt dan ooit.

Voor slechts 6 euro per maand krijg je 40% korting tijdens de daluren, 40% extra bovenop de bestaande weekendkorting en betaal je nooit meer dan 14 euro per rit.

 

De nieuwe tarieven maken het voor de reiziger niet alleen voordeliger, maar ook eenvoudiger,” zegt Max Fauconnier, CCO bij TBWA. “Die helderheid wilden we ook doortrekken in de campagne. We willen mensen opnieuw goesting geven om eropuit te trekken in België, en tegelijk duidelijk maken dat dat vandaag een pak voordeliger kan met Train+. Door de plus letterlijk in het hart van elke bestemming te plaatsen, tonen we op een eenvoudige maar sterke manier hoeveel mogelijkheden Train+ biedt.

 

“Train+ is een belangrijk nieuw hoofdstuk voor ons,” zegt Matthias Dubois, Head of Marketing van NMBS. “Met deze formule willen we het reizen met de trein toegankelijker maken, zodat mensen spontaner en frequenter voor de trein kunnen kiezen. De plus in de campagne staat symbool voor die positieve beweging.”

 

De campagne loopt vanaf 15 oktober op TV, radio, online, social en OOH.

 

CREDITLIST.docx

DOCX - 91 Kb

 

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met