TBWA & Telenet zitten goed op hét netwerk van Vlaanderen.

TBWA & Telenet zitten goed op hét netwerk van Vlaanderen.

Vlaanderen zit al 25 jaar goed bij Telenet. Door elke dag te blijven investeren groeide het netwerk van Telenet vandaag uit tot hét netwerk van Vlaanderen waarop iedereen nu al gigasnel kan surfen. En dat wordt meer dan duidelijk in de nieuwe campagne van TBWA.

Van gamers tot thuiswerkers, van families tot ondernemers. Echt iedereen zit goed op hét netwerk van Vlaanderen en dat mag wel eens gezegd worden. Luid en duidelijk, en in alle media. Met een indrukwekkende out of home campagne in een kleurrijk, fris design. Van hikers tot likers, van bloggers tot blokkers, online ontdekken we hoe nu al iedereen gigasnel surft. Op tv vliegen we dan weer letterlijk doorheen 25 jaar technologie in een flitsende 30-seconden-spot geregisseerd door Yes Maybe No en geproduceerd door Caviar. Van een oude game console tot een Nokia 3310 tot de allerlaatste NFT. We ontdekken hoe een vrouw opgegroeid is met hét netwerk van Vlaanderen en zo haar digitale dromen waarmaakt. Op de tonen van de Telenet-klassieker Big Dreams van Blackwave natuurlijk. Ook de radiospots beginnen als een trip down memory lane om dan vooral vooruit te blikken naar morgen. Want wat er morgen ook komt, iedereen zal altijd goed zitten op hét netwerk van Vlaanderen.

 

Story image
Story image
Story image
Radio TELENET RADIO Netwerk Q2.mp3 - 874 KB Radio TELENET RADIO Netwerk Q2.mp3 - 940 KB Radio TELENET RADIO Netwerk Q2.mp3 - 940 KB Persbericht Netwerk Q2 - 2022 persbericht NL.docx - 14 KB Credits Netwerk Q2 - 2022 creditlist.docx.docx - 16 KB

 

Lauren Vandendriessche

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium