TBWA ANTWERP ÉCOUTE JOE fm

TBWA Antwerp a gagné le budget de JOE fm après une compétition contre LDV et Gents.

Nicolas De Bauw : ‘Nous voulions absolument avoir JOE fm comme client à Anvers. Pour différentes raisons. JOE fm est une marque qui a beaucoup de potentiel. Autant pour sa créativité que pour ses performances dans les chiffres CIM. En outre, la marque fait partie de Medialaan, qui a beaucoup investi dans la créativité média et l’innovation ces dernières années. Et ce, avec des résultats à la clé. Cette nouvelle aventure nous passionne déjà. Et, inutile de préciser qu’une entreprise de médias offre aussi beaucoup de potentiel créatif pour une agence’. 

‘Nous nous engageons avec une équipe qui nous a redonné foi en notre propre marque’, selon An Caers, Marketing & Communication Manager Medialaan Radio. L’équipe de TBWA Antwerp est parvenue à nous convaincre, par son enthousiasme, une solide connaissance de notre groupe cible et une plateforme créative qui, à long terme, nous offrira de nombreuses possibilités au niveau de notre communication vers nos auditeurs, actuels et futurs’.

La collaboration entre les 2 sociétés commence immédiatement et sera déjà visible dans un futur proche.

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Nicolas De Bauw Managing Director, TBWA\ Antwerp
Nicolas De Bauw Managing Director, TBWA\ Antwerp
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

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