TBWA ANTWERP LUISTERT NAAR JOE fm

De Antwerpse vestiging van TBWA heeft het budget van JOE fm gewonnen na een competitie tegen LDV en Gents.

Nicolas De Bauw: "We wilden absoluut JOE fm bij ons in Antwerpen. Om verschillende redenen. JOE fm is een merk met veel potentieel. Zowel creatief als resultaatgericht in de CIM-cijfers. Daarenboven maakt het merk deel uit van Medialaan waar de laatste jaren fors geïnvesteerd wordt in mediacreativiteit en -innovatie. Mét resultaat. Het wordt alvast boeiend om daarin mee te stappen. En het hoeft natuurlijk ook niet gezegd dat een mediamerk veel creatieve mogelijkheden biedt voor een bureau."

"We gaan in zee met een ploeg die ons opnieuw goesting heeft gegeven in ons eigen merk", volgens An Caers, Marketing & Communication Manager Medialaan Radio.

"Het team van TBWA Antwerp heeft ons overtuigd met hun enthousiasme, een sterke kennis van onze doelgroep en een creatief platform dat ons op lange termijn veel mogelijkheden biedt in onze communicatie naar onze huidige en nieuwe luisteraars."

De samenwerking tussen de 2 start onmiddellijk en zal op korte termijn zichtbaar zijn.

Nicolas De Bauw

Managing Director TBWA Antwerp, TBWA\ Antwerp

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact