TBWA Antwerp schiet uit de startblokken met MINI

Na een competitie met 3 andere vooraanstaande communicatiebureaus won het kersverse bureau uit Antwerpen het communicatiebudget van het iconische automerk.

TBWA Brussels maakt zo als uittredend bureau plaats voor haar kleinere Antwerpse dochter. ‘TBWA Antwerp bood ons dezelfde scherpe strategische knowhow en creativiteit als het moederbureau in Brussel, maar de compactere vorm gecombineerd met een fris nieuw team geeft ons meer mogelijkheden om sneller te schakelen in deze veranderende automarkt.’, aldus Wim Verbeurgt (Marketing Manager MINI Belux).

‘MINI is meteen ook de grootste klant voor Antwerpen.’, zegt Nicolas De Bauw (Managing Director TBWA Antwerp). 'Het is voor ons een grote overwinning. MINI is een prachtig merk om in onze vitrine te zetten zo vroeg in ons bestaan.'En het bewijst ook dat de keuze voor het openen van een tweede filiaal een goede zet was.’

‘We zijn bijzonder trots op het vertrouwen dat MINI Belux ons geeft. In de nabije toekomst zullen we nog meer klanten aankondigen en wordt het huidige team vervolledigd.’

Persbericht

DOCX - 67 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact