TBWA Antwerp schiet uit de startblokken met MINI
6 maart 2015
Na een competitie met 3 andere vooraanstaande communicatiebureaus won het kersverse bureau uit Antwerpen het communicatiebudget van het iconische automerk.
TBWA Brussels maakt zo als uittredend bureau plaats voor haar kleinere Antwerpse dochter. ‘TBWA Antwerp bood ons dezelfde scherpe strategische knowhow en creativiteit als het moederbureau in Brussel, maar de compactere vorm gecombineerd met een fris nieuw team geeft ons meer mogelijkheden om sneller te schakelen in deze veranderende automarkt.’, aldus Wim Verbeurgt (Marketing Manager MINI Belux).
‘MINI is meteen ook de grootste klant voor Antwerpen.’, zegt Nicolas De Bauw (Managing Director TBWA Antwerp). 'Het is voor ons een grote overwinning. MINI is een prachtig merk om in onze vitrine te zetten zo vroeg in ons bestaan.'En het bewijst ook dat de keuze voor het openen van een tweede filiaal een goede zet was.’
‘We zijn bijzonder trots op het vertrouwen dat MINI Belux ons geeft. In de nabije toekomst zullen we nog meer klanten aankondigen en wordt het huidige team vervolledigd.’