TBWA Antwerp suit les joueurs de foot infidèles pour Napoleon Games

Il faut l’avouer, une égalité et deux victoires en match amical, ce n’est pas si mal. Mais avec l’Italie en perspective et le niveau de jeu belge, les fans des Diables commencent à croire davantage en une victoire autour d’une pizza qu’autour d’un cornet de frites.

Il semble selon l’Index National des Infidèles de Napoleon Games, un outils qui convertit en temps réel le comportement des parieurs en statistiques, que les supporters belges aient misé en masse hier soir sur la Squadra Azzura. A l’heure actuelle, 54% des supporters wallons ne croient pas en une victoire belge, contre 39% des supporters flamands.

« Tout est possible en football » dit le célèbre diction. Mais les rouges vont devoir faire mieux s’ils veulent que les supporters leurs restent fidèles.

Découvrez les chiffres du jeu belge en temps réel et d’autres statistiques sur pronostic-secret.be

  • 88,02% pensent que Thomas Müller sera le meilleur buteur, alors que seulement 2,3% parient sur De Bruyne. 
  • L’Italie va marquer 3-4 buts contre la Belgique et n’en encaissera qu’un seul.
  • Pourtant, 51% des Belges pensent que la Belgique gagnera l’Euro. 16% misent sur l’Allemagne.

Plus d’informations sur pronostic-secret.be

 

Contactez-nous
Thomas Vande Velde TBWA Antwerp
Thomas Vande Velde TBWA Antwerp
A propos de TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels