TBWA atypique pour BASE

Face aux grands acteurs du marché des télécoms qui généralisent leurs clients en se concentrant sur la masse, BASE et TBWA ont préféré une approche résolument différente en se concentrant sur les individus. C’est suite à une étude détaillée sur sa clientèle que l’opérateur et l’agence ont redéfini des profils atypiques avec leurs besoins propres, différents même de ceux de leurs proches.

BASE peut évidemment s’enorgueillir de pouvoir offrir des solutions adaptées afin que chacun puisse tirer le meilleur parti de son expérience mobile. Comme par exemple le report des data non utilisés au mois suivant. TBWA quant à elle signe une campagne atypique qui met à l’honneur toutes celles et ceux qui ne font pas comme tout le monde.

Pour ses spots TV et radio, l’agence a fait appel au musicien bruxellois Krisy alias De La Fuentes qui signe la bande son en collaboration avec Twxntytwo pour LeJeune Club. Krisy devient par ailleurs la nouvelle voix de la marque.

A découvrir en TV, Cinéma, radio, OOH et médias sociaux.

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Rosemarijn Bol Raap TBWA\
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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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