TBWA atypique pour BASE

Face aux grands acteurs du marché des télécoms qui généralisent leurs clients en se concentrant sur la masse, BASE et TBWA ont préféré une approche résolument différente en se concentrant sur les individus. C’est suite à une étude détaillée sur sa clientèle que l’opérateur et l’agence ont redéfini des profils atypiques avec leurs besoins propres, différents même de ceux de leurs proches.

BASE peut évidemment s’enorgueillir de pouvoir offrir des solutions adaptées afin que chacun puisse tirer le meilleur parti de son expérience mobile. Comme par exemple le report des data non utilisés au mois suivant. TBWA quant à elle signe une campagne atypique qui met à l’honneur toutes celles et ceux qui ne font pas comme tout le monde.

Pour ses spots TV et radio, l’agence a fait appel au musicien bruxellois Krisy alias De La Fuentes qui signe la bande son en collaboration avec Twxntytwo pour LeJeune Club. Krisy devient par ailleurs la nouvelle voix de la marque.

A découvrir en TV, Cinéma, radio, OOH et médias sociaux.

Contactez-nous
A propos de TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels