TBWA brengt je het derde luik van de nieuwste bpost-campagne: de levering van een nogal banaal t-shirt

Niets alledaagser dan een t-shirt bij je thuis laten leveren? Allerminst. Als het van de laatste bpost-spot afhangt, tenminste. Want daarin lokt een bijzonder t-shirt behoorlijk wat contrasterende reacties uit.

In deze laatste spot van het campagnedrieluik laat TBWA je kennismaken met een op en top ‘gothic’ familie. Hierbij zorgt de levering van een t-shirt voor een nogal onverwacht gevolg.

Herinner je je de eerste spot nog? Daarin ging een kleine deugniet helemaal los op z’n gloednieuw drumtoestel, terwijl z’n ouders hem verbouwereerd aanstaarden. In de tweede kon een werknemer z’n enthousiasme niet wegsteken bij z’n keurige collega’s na de ontvangst van z’n ‘vanity plate’.

Bpost onderstreept doorheen deze drie scenario’s dat ze bovenal emoties rondbrengen via de brievenbus. Kleine momenten van vreugde die de één plezier doen… en de andere wat minder.

Kortom, de ideale manier om het engagement van bpost met een knipoog in de verf te zetten. 

Persbericht

DOCX - 77 Kb

Jonas Moors

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact