TBWA brengt je het derde luik van de nieuwste bpost-campagne: de levering van een nogal banaal t-shirt

Niets alledaagser dan een t-shirt bij je thuis laten leveren? Allerminst. Als het van de laatste bpost-spot afhangt, tenminste. Want daarin lokt een bijzonder t-shirt behoorlijk wat contrasterende reacties uit.

In deze laatste spot van het campagnedrieluik laat TBWA je kennismaken met een op en top ‘gothic’ familie. Hierbij zorgt de levering van een t-shirt voor een nogal onverwacht gevolg.

Herinner je je de eerste spot nog? Daarin ging een kleine deugniet helemaal los op z’n gloednieuw drumtoestel, terwijl z’n ouders hem verbouwereerd aanstaarden. In de tweede kon een werknemer z’n enthousiasme niet wegsteken bij z’n keurige collega’s na de ontvangst van z’n ‘vanity plate’.

Bpost onderstreept doorheen deze drie scenario’s dat ze bovenal emoties rondbrengen via de brievenbus. Kleine momenten van vreugde die de één plezier doen… en de andere wat minder.

Kortom, de ideale manier om het engagement van bpost met een knipoog in de verf te zetten. 

Contacteer ons
Jonas Moors TBWA
Jonas Moors TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels