TBWA creatief met de stofjes van Veritas

Deze lente lanceert Veritas een nieuw creatief concept: een collectie voorgeknipte lapjes stof, knoopjes en lintjes om naar hartenlust te combineren. Het idee achter het stofjesconcept is ‘creatief je eigen ding doen met stofjes is leuk en iedereen kan het’. Met deze collectie en de bijhorende ideeën maakt Veritas de DIY-hype toegankelijk voor iedereen.

Het concept werd heel bewust laagdrempelig gehouden, zodat zowel de pro als de beginner ermee aan de slag kan. En je hoeft niet perse vanaf 0 iets nieuws te maken, je kan ook slim omgaan met kledingstukken die je al hebt, en deze een persoonlijke look geven met onze materialen: een nieuwe look voor een kleine prijs.

De prints van de stofjes worden inhouse ontworpen en zijn dus exclusief bij Veritas verkrijgbaar. Op www.veritas.be/stofjes worden klanten met ideeën en makkelijke handleidingen op weg geholpen.

Veritas en TBWA zetten het nieuwe stofjesconcept in de markt met een abribuscampagne, jingles op Vitaya en een bannercampagne in april. Die laatste roept ook op om deel te nemen aan een facebookwedstrijd waarbij deelnemers kunnen winnen door foto’s van hun eigen creaties te uploaden.

Neem voor meer info contact op met Cynthia Gomez bij TBWA op 02 6797500.

Veritas-stofjes-persbericht.docx

DOCX - 144 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met