TBWA en Brussels Airlines gooien nieuwe tv-spot on air

Stel je voor dat je zo vrij kan vliegen als een vogel. 
Chill, weg wanneer je wil…
Gewoon vertrekken zonder gedoe.
“Bye bye, see you!”
Dat je genoeg plaats hebt als je jou verplaatst
en dat je aan boord altijd gezellig samenzit met je familie.
Kortom dat vliegen een feest is!

Wel, als luchtvaartmaatschappij met een can do mentaliteit, kan je met Brussels Airlines zo blij vliegen als een vogel.

Om dat te illustreren, lanceert TBWA een animatiespotje met tal van vogels die letterlijk én figuurlijk in de wolken zijn. Vogels die niet in lange wachtrijen staan, die hun bagage niet hoeven te wegen, die niet op elkaar zitten gepropt als sardientjes,…

Neen, het zijn vogels die met een “smile” hun vleugels strekken en op reis vertrekken.

Net als onze grafische stijl, is de stijl van het filmpje eenvoudig, luchtig en een tikkeltje onconventioneel voor de luchtvaartsector. En op de achtergrond hoor je een aangenaam deuntje dat je binnen de kortste keren vrolijk zal meefluiten…

Het filmpje is vanaf vandaag te zien op tv. 

Persbericht

DOCX - 129 Kb

Pauline Kinet

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact