TBWA en Dag Allemaal zorgen voor “Het warmste gebaar van ‘t jaar”!

Vrijdag 14 december 2012 — Dag Allemaal trakteert al z’n lezers op een eindejaarsverrassing, en dat warme gebaar heeft TBWA op passende wijze in beeld gebracht.

Het Dag Allemaal-nummer van 18 december zorgt voor een speciale eindejaarsverrassing. Want bij aankoop van een Dag Allemaal krijg elke lezer immers gratis een kerstcadeau. In de krantenwinkel kan meteen gekozen worden uit een stapel pakjes. De cadeautjes gaan van klein tot groot, wat erin zit is een verrassing, maar in een van de geschenken zit zelfs een bijzonder exotische reis.

Dag Allemaal wou met deze mooie eindejaarsactie niet alleen een sterke commerciële actie op touw zetten, maar als grootste weekblad van Vlaanderen ook en vooral iedereen een warm kerstgevoel meegeven.

In die optiek heeft TBWA een TV-spot gemaakt die dat warme gevoel uitdraagt en focust op dat ene moment van verwondering. Het moment dat je je cadeau uit de verpakking haalt en het vol spanning opent om te zien wat erin zit. Want mensen gelukkig maken met cadeautjes, daar draait het toch om met Kerst.

Voor de regie van de TV-spot deed TBWA een beroep op Guy Goossens. Voor de soundtrack, die hier een belangrijke rol krijgt, viel de keuze op de classic “It had to be you” van Gus Kahn en Isham Jones, voor de gelegenheid gearrangeerd door Fritz Sundermann en ingezongen door Paul Michiels.

De spot is vanaf 14/12 te zien op VTM en Vijf. Radio, print en DM ondersteunen de boodschap op een tweede niveau.

Dag Allemaal zorgt voor het warmste gebaar van 't jaar

Published with Prezly