TBWA en Dag Allemaal zorgen voor “Het warmste gebaar van ‘t jaar”!

Dag Allemaal trakteert al z’n lezers op een eindejaarsverrassing, en dat warme gebaar heeft TBWA op passende wijze in beeld gebracht.

Het Dag Allemaal-nummer van 18 december zorgt voor een speciale eindejaarsverrassing. Want bij aankoop van een Dag Allemaal krijg elke lezer immers gratis een kerstcadeau. In de krantenwinkel kan meteen gekozen worden uit een stapel pakjes. De cadeautjes gaan van klein tot groot, wat erin zit is een verrassing, maar in een van de geschenken zit zelfs een bijzonder exotische reis.

Dag Allemaal wou met deze mooie eindejaarsactie niet alleen een sterke commerciële actie op touw zetten, maar als grootste weekblad van Vlaanderen ook en vooral iedereen een warm kerstgevoel meegeven.

In die optiek heeft TBWA een TV-spot gemaakt die dat warme gevoel uitdraagt en focust op dat ene moment van verwondering. Het moment dat je je cadeau uit de verpakking haalt en het vol spanning opent om te zien wat erin zit. Want mensen gelukkig maken met cadeautjes, daar draait het toch om met Kerst.

Voor de regie van de TV-spot deed TBWA een beroep op Guy Goossens. Voor de soundtrack, die hier een belangrijke rol krijgt, viel de keuze op de classic “It had to be you” van Gus Kahn en Isham Jones, voor de gelegenheid gearrangeerd door Fritz Sundermann en ingezongen door Paul Michiels.

De spot is vanaf 14/12 te zien op VTM en Vijf. Radio, print en DM ondersteunen de boodschap op een tweede niveau.

persbericht-DA.docx

DOCX - 157 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met