TBWA en Dag Allemaal zorgen voor “Het warmste gebaar van ‘t jaar”!

Dag Allemaal trakteert al z’n lezers op een eindejaarsverrassing, en dat warme gebaar heeft TBWA op passende wijze in beeld gebracht.

Het Dag Allemaal-nummer van 18 december zorgt voor een speciale eindejaarsverrassing. Want bij aankoop van een Dag Allemaal krijg elke lezer immers gratis een kerstcadeau. In de krantenwinkel kan meteen gekozen worden uit een stapel pakjes. De cadeautjes gaan van klein tot groot, wat erin zit is een verrassing, maar in een van de geschenken zit zelfs een bijzonder exotische reis.

Dag Allemaal wou met deze mooie eindejaarsactie niet alleen een sterke commerciële actie op touw zetten, maar als grootste weekblad van Vlaanderen ook en vooral iedereen een warm kerstgevoel meegeven.

In die optiek heeft TBWA een TV-spot gemaakt die dat warme gevoel uitdraagt en focust op dat ene moment van verwondering. Het moment dat je je cadeau uit de verpakking haalt en het vol spanning opent om te zien wat erin zit. Want mensen gelukkig maken met cadeautjes, daar draait het toch om met Kerst.

Voor de regie van de TV-spot deed TBWA een beroep op Guy Goossens. Voor de soundtrack, die hier een belangrijke rol krijgt, viel de keuze op de classic “It had to be you” van Gus Kahn en Isham Jones, voor de gelegenheid gearrangeerd door Fritz Sundermann en ingezongen door Paul Michiels.

De spot is vanaf 14/12 te zien op VTM en Vijf. Radio, print en DM ondersteunen de boodschap op een tweede niveau.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels