TBWA en de Nationale Loterij tonen dat de inzet van spelers een groot verschil maakt in onze samenleving.
2 oktober 2020
Dat de corona-uitbraak ons leven flink door elkaar heeft geschud is overduidelijk.
Meer dan ooit staat de kwetsbaarheid en gezondheid van de mens voorop en is solidariteit op vele vlakken onmisbaar.
Met haar recentste corporate campagne toont de Nationale Loterij de immense
kracht die haar spelers teweegbrengen door gewoon af en toe mee te spelen.
De steun van al die spelers maakt het cruciale werk dat vele goede doelen leveren mogelijk.
Zo is het fundamenteel biomedisch onderzoek van het Duve Instituut van kapitaal belang voor elke vooruitgang in de geneeskunde. Het team van het Duve Instituut onderzoekt de mechanismen die tot ziekte kunnen leiden om met die kennis betere behandelingen te ontwikkelen.
De VZW Straatverplegers zet zich al jaren in om de meest kwetsbaren in onze samenleving een helpende hand te reiken. Deze mensen hebben alle steun hard nodig. Zeker nu.
De gezondheidscrisis heeft ook zware economische gevolgen. Voor zo’n 200.000 mensen maakt een voedselpakket dan ook een groot verschil. Dankzij de meer dan 300 vrijwilligers van de Voedselbank kunnen we deze mensen helpen.
De inzet van deze organisaties is ronduit fenomenaal. En zo zijn er nog een pak meer goede doelen die dankzij de spelers van de Nationale Loterij het verschil maken in onze samenleving.
Ook voor deze tweede inspirerende film klopte TBWA aan bij Billy Pols en Czar. Een hoopvolle hommage aan de talloze mensen achter de schermen die de krachten bundelen om te werken aan een warme samenleving voor iedereen. Dat de Nationale Loterij meer dan spelen is, is duidelijk.
Ontdek de campagne vanaf 02/10 op tv, via sociale media en op nationale-loterij.be.
Met dank aan De Voedselbanken, Duve Instituut, VZW Straatverplegers, De Koningin Elisabethwedstrijd, To walk again, Ballet van Vlaanderen, Paralympier …