TBWA en de Nationale Loterij tonen dat de inzet van spelers een groot verschil maakt in onze samenleving.

Dat de corona-uitbraak ons leven flink door elkaar heeft geschud is overduidelijk.
Meer dan ooit staat de kwetsbaarheid en gezondheid van de mens voorop en is solidariteit op vele vlakken onmisbaar.

Met haar recentste corporate campagne toont de Nationale Loterij de immense
kracht die haar spelers teweegbrengen door gewoon af en toe mee te spelen.
De steun van al die spelers maakt het cruciale werk dat vele goede doelen leveren mogelijk.

Zo is het fundamenteel biomedisch onderzoek van het Duve Instituut van kapitaal belang voor elke vooruitgang in de geneeskunde. Het team van het Duve Instituut onderzoekt de mechanismen die tot ziekte kunnen leiden om met die kennis betere behandelingen te ontwikkelen.

De VZW Straatverplegers zet zich al jaren in om de meest kwetsbaren in onze samenleving een helpende hand te reiken. Deze mensen hebben alle steun hard nodig. Zeker nu.

De gezondheidscrisis heeft ook zware economische gevolgen. Voor zo’n 200.000 mensen maakt een voedselpakket dan ook een groot verschil. Dankzij de meer dan 300 vrijwilligers van de Voedselbank kunnen we deze mensen helpen.

De inzet van deze organisaties is ronduit fenomenaal. En zo zijn er nog een pak meer goede doelen die dankzij de spelers van de Nationale Loterij het verschil maken in onze samenleving.

Ook voor deze tweede inspirerende film klopte TBWA aan bij Billy Pols en Czar. Een hoopvolle hommage aan de talloze mensen achter de schermen die de krachten bundelen om te werken aan een warme samenleving voor iedereen. Dat de Nationale Loterij meer dan spelen is, is duidelijk.

Ontdek de campagne vanaf 02/10 op tv, via sociale media en op nationale-loterij.be.

Met dank aan De Voedselbanken, Duve Instituut, VZW Straatverplegers, De Koningin Elisabethwedstrijd, To walk again, Ballet van Vlaanderen, Paralympier …

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium