TBWA en de Nationale Loterij tonen dat de inzet van spelers een groot verschil maakt in onze samenleving.

Dat de corona-uitbraak ons leven flink door elkaar heeft geschud is overduidelijk.
Meer dan ooit staat de kwetsbaarheid en gezondheid van de mens voorop en is solidariteit op vele vlakken onmisbaar.

Met haar recentste corporate campagne toont de Nationale Loterij de immense
kracht die haar spelers teweegbrengen door gewoon af en toe mee te spelen.
De steun van al die spelers maakt het cruciale werk dat vele goede doelen leveren mogelijk.

Zo is het fundamenteel biomedisch onderzoek van het Duve Instituut van kapitaal belang voor elke vooruitgang in de geneeskunde. Het team van het Duve Instituut onderzoekt de mechanismen die tot ziekte kunnen leiden om met die kennis betere behandelingen te ontwikkelen.

De VZW Straatverplegers zet zich al jaren in om de meest kwetsbaren in onze samenleving een helpende hand te reiken. Deze mensen hebben alle steun hard nodig. Zeker nu.

De gezondheidscrisis heeft ook zware economische gevolgen. Voor zo’n 200.000 mensen maakt een voedselpakket dan ook een groot verschil. Dankzij de meer dan 300 vrijwilligers van de Voedselbank kunnen we deze mensen helpen.

De inzet van deze organisaties is ronduit fenomenaal. En zo zijn er nog een pak meer goede doelen die dankzij de spelers van de Nationale Loterij het verschil maken in onze samenleving.

Ook voor deze tweede inspirerende film klopte TBWA aan bij Billy Pols en Czar. Een hoopvolle hommage aan de talloze mensen achter de schermen die de krachten bundelen om te werken aan een warme samenleving voor iedereen. Dat de Nationale Loterij meer dan spelen is, is duidelijk.

Ontdek de campagne vanaf 02/10 op tv, via sociale media en op nationale-loterij.be.

Met dank aan De Voedselbanken, Duve Instituut, VZW Straatverplegers, De Koningin Elisabethwedstrijd, To walk again, Ballet van Vlaanderen, Paralympier …

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium