TBWA EN ING, THAT’S DO MOREEEEE!

TBWA lanceert deze maand de nieuwe campagne voor ‘ING Do More’, een compleet bankpakket met een zichtrekening en talloze voordelen. In deze nieuwe TV-spot volgen we het verhaal van Mona, een jonge moeder die -wat er ook gebeurt- zingend door het leven gaat dankzij het ING Do More-pack.

Een pas gekochte vaas die stuk valt? Geen probleem, want ze heeft een aankoopverzekering. That’s Do Moreeeee. Contactloos betalen terwijl je je handen vol hebt? Dat gaat allemaal met Do Moreeeee! Deze en nog veel meer voordelen worden tot leven gebracht in een vrolijke, speelse campagne geregisseerd door Christophe Dolcerocca i.s.m. productiehuis Wenneker. Leuk detail: het bekende liedje "That’s Amorééééé" kreeg een moderne twist met de hulp van Poum Tchak. Allemaal om te laten zien hoe vlotjes alles kan met het Do More pack van ING. Bekijk het hieronder:

 


Credits.docx

DOCX - 91 Kb

Persbericht.docx

DOCX - 89 Kb

 

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met