TBWA en ING werken hard voor het geld van hun klanten.

TBWA en ING werken hard voor het geld van hun klanten.

Geld komt, spijtig genoeg, niet zomaar uit de lucht vallen. Je werkt er elke dag hard voor. Logisch dus dat je er zoveel mogelijk uit wil halen. Daarom lanceert ING het ING Do More pack, het all-in bankpack met zichtrekening én een pak andere voordelen.

 

In deze campagne wordt werken met hart en ziel op verschillende grappige en licht absurde manieren gevisualiseerd. En dat op de tonen van één van de ultieme jaren ‘80 hits ‘She works hard for the money’ van Donna Summer. Het is de atypische stijl van ING als financial health coach die je twijfels omzet in daden. Naast de spot in z’n verschillende versies is er ook outdoor, social media en bannering voorzien.

 

“Met deze campagne willen we de consument doen stilstaan bij het loon waarvoor ze zo hard hebben gewerkt. ING waardeert dat harde werk en wil consumenten in staat stellen om grip te krijgen op hun financiën, en tegelijk het maximum uit hun geld te halen. Met de ING Do More Pack biedt de bank consumenten een all-in bankpack dat zoveel meer is dan een zichtrekening. Het omvat ook een gepersonaliseerde financiële check-up, een Ticket Annulatie-verzekering en een Aankoopverzekering, beiden gelinkt aan je debet kaart. … Dat alles voor een zeer competitieve prijs. ING wil de bank worden met de hoogste prijs-kwaliteitverhouding voor de dagelijkse bankzaken van alle Belgen,” zegt Inés Fernández, Head of Retail Marcom ING Belgium.

 

De campagne loopt sinds 13 juni, ontdek ze snel en denk op het einde van de dag nog maar eens goed na hoe hard je hebt gewerkt, en wat je precies met je loon doet.


Persbericht Persbericht.docx - 15 KB Creditlist Creditlist.docx - 24 KB
Virginie Cuypers

 

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium