TBWA en ING werken hard voor het geld van hun klanten.

Geld komt, spijtig genoeg, niet zomaar uit de lucht vallen. Je werkt er elke dag hard voor. Logisch dus dat je er zoveel mogelijk uit wil halen. Daarom lanceert ING het ING Do More pack, het all-in bankpack met zichtrekening én een pak andere voordelen.

 

In deze campagne wordt werken met hart en ziel op verschillende grappige en licht absurde manieren gevisualiseerd. En dat op de tonen van één van de ultieme jaren ‘80 hits ‘She works hard for the money’ van Donna Summer. Het is de atypische stijl van ING als financial health coach die je twijfels omzet in daden. Naast de spot in z’n verschillende versies is er ook outdoor, social media en bannering voorzien.

 

“Met deze campagne willen we de consument doen stilstaan bij het loon waarvoor ze zo hard hebben gewerkt. ING waardeert dat harde werk en wil consumenten in staat stellen om grip te krijgen op hun financiën, en tegelijk het maximum uit hun geld te halen. Met de ING Do More Pack biedt de bank consumenten een all-in bankpack dat zoveel meer is dan een zichtrekening. Het omvat ook een gepersonaliseerde financiële check-up, een Ticket Annulatie-verzekering en een Aankoopverzekering, beiden gelinkt aan je debet kaart. … Dat alles voor een zeer competitieve prijs. ING wil de bank worden met de hoogste prijs-kwaliteitverhouding voor de dagelijkse bankzaken van alle Belgen,” zegt Inés Fernández, Head of Retail Marcom ING Belgium.

 

De campagne loopt sinds 13 juni, ontdek ze snel en denk op het einde van de dag nog maar eens goed na hoe hard je hebt gewerkt, en wat je precies met je loon doet.


Persbericht

DOCX - 15 Kb

Creditlist

DOCX - 24 Kb

Virginie Cuypers


 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met