TBWA en KBC openen de jacht op duizenden tickets voor zomeractiviteiten voor tieners met de K’Ching Ticket Hunt

Epic zomerplannen met een niet zo epic bankrekening is allesbehalve fun. Daarom organiseert KBC voor jongeren – die wat krapper bij kas zitten – de ‘K’Ching Ticket Hunt’*. Tijdens deze Hunt kunnen zij dagelijks en 4 weken lang duizenden tickets scoren om allerlei leuke dingen te doen deze zomer. En dat voor maar 1 euro per ticket met de K’Ching app!

KBC K’Ching is dé mobile banking app voor jongeren van KBC waarmee ze hun geld leren beheren en veilig kunnen online bankieren. Deze zomer wordt geld beheren ook écht plezant, want KBC verspreidt 4 weken lang, 7 dagen op 7, speciale QR-codes aan stands en online. Na het scannen van deze codes kunnen tickets worden bemachtigd voor bioscopen, pretparken, festivals en zelfs een helikoptervlucht, voor slechts 1 euro. Kortom: non-stop plezier voor een topzomer!

In de feed van de K’Ching app kan dagelijks worden ontdekt voor welke activiteiten er tickets beschikbaar zijn en waar de KBC-stands die dag staan. De stands zijn te vinden over heel Vlaanderen: in parken, aan zee, in winkelstraten, op velden of pleinen én op het internet. Eénmaal ter plaatse wacht de jongeren nog een leuke uitdaging, waarna de snelste deelnemers de 1-euro tickets ontvangen.

De ‘Ticket Hunt’ werd aangekondigd via posters in de kantoren van KBC, social media, banners en via een radiospot op Joe, Nostalgie en Qmusic.

 

*Deelnemen lukt enkel als je beschikt over een KBC-jongerenrekening en de K’Ching app.
De K’Ching Ticket Hunt is gestart op 9 juli en loopt t.e.m. 5 augustus 2018.
Ontdek alle prijzen en de voorwaarden op kbc.be/kching

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium