TBWA en KBC openen de jacht op duizenden tickets voor zomeractiviteiten voor tieners met de K’Ching Ticket Hunt

Epic zomerplannen met een niet zo epic bankrekening is allesbehalve fun. Daarom organiseert KBC voor jongeren – die wat krapper bij kas zitten – de ‘K’Ching Ticket Hunt’*. Tijdens deze Hunt kunnen zij dagelijks en 4 weken lang duizenden tickets scoren om allerlei leuke dingen te doen deze zomer. En dat voor maar 1 euro per ticket met de K’Ching app!

KBC K’Ching is dé mobile banking app voor jongeren van KBC waarmee ze hun geld leren beheren en veilig kunnen online bankieren. Deze zomer wordt geld beheren ook écht plezant, want KBC verspreidt 4 weken lang, 7 dagen op 7, speciale QR-codes aan stands en online. Na het scannen van deze codes kunnen tickets worden bemachtigd voor bioscopen, pretparken, festivals en zelfs een helikoptervlucht, voor slechts 1 euro. Kortom: non-stop plezier voor een topzomer!

In de feed van de K’Ching app kan dagelijks worden ontdekt voor welke activiteiten er tickets beschikbaar zijn en waar de KBC-stands die dag staan. De stands zijn te vinden over heel Vlaanderen: in parken, aan zee, in winkelstraten, op velden of pleinen én op het internet. Eénmaal ter plaatse wacht de jongeren nog een leuke uitdaging, waarna de snelste deelnemers de 1-euro tickets ontvangen.

De ‘Ticket Hunt’ werd aangekondigd via posters in de kantoren van KBC, social media, banners en via een radiospot op Joe, Nostalgie en Qmusic.

 

*Deelnemen lukt enkel als je beschikt over een KBC-jongerenrekening en de K’Ching app.
De K’Ching Ticket Hunt is gestart op 9 juli en loopt t.e.m. 5 augustus 2018.
Ontdek alle prijzen en de voorwaarden op kbc.be/kching

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium