TBWA en KBC presenteren: laat de toekomst maar komen
15 april 2016
KBC kijkt verwachtingsvol naar de toekomst. De digitale evolutie schept mogelijkheden alom, en KBC wil geen kans onbenut laten om er haar klanten mee te inspireren.
Onder de noemer `Laat de toekomst maar komen’ werd met een tv-spot voor het brede publiek eerst de toon gezet. Een ode van wat er allemaal al digitaal kan, kreeg een enthousiasmerende ‘Come on’-hymne van Admiral Freebee mee. Het platform kbc.be/toekomst gaat dieper in op alle verfrissende innovaties die KBC al heeft uitgewerkt. Technologie die iedereen het leven makkelijker maakt.
In een volgend luik helpt KBC ondernemend Vlaanderen hun zaak klaar te maken voor de toekomst. We bieden ze inzicht in de vernieuwde behoeften van de consument en tonen hen hoe ze daarop kunnen inspelen. Draaischijf is hier het platform kbc.be/zaakmettoekomst waar ondernemers inspirerende praktijkvoorbeelden, tips van heel wat experten en marktstudies meekrijgen. Alsook de oplossingen die KBC hen nu al biedt om hun zaak te doen bloeien en groeien.
Nog meer initiatieven volgen… in de toekomst.