TBWA en KBC presenteren: laat de toekomst maar komen

KBC kijkt verwachtingsvol naar de toekomst. De digitale evolutie schept mogelijkheden alom, en KBC wil geen kans onbenut laten om er haar klanten mee te inspireren. 

Onder de noemer `Laat de toekomst maar komen’ werd met een tv-spot voor het brede publiek eerst de toon gezet. Een ode van wat er allemaal al digitaal kan, kreeg een enthousiasmerende ‘Come on’-hymne van Admiral Freebee mee. Het platform kbc.be/toekomst gaat dieper in op alle verfrissende innovaties die KBC al heeft uitgewerkt. Technologie die iedereen het leven makkelijker maakt.

In een volgend luik helpt KBC ondernemend Vlaanderen hun zaak klaar te maken voor de toekomst. We bieden ze inzicht in de vernieuwde behoeften van de consument en tonen hen hoe ze daarop kunnen inspelen. Draaischijf is hier het platform kbc.be/zaakmettoekomst waar ondernemers inspirerende praktijkvoorbeelden, tips van heel wat experten en marktstudies meekrijgen. Alsook de oplossingen die KBC hen nu al biedt om hun zaak te doen bloeien en groeien.

Nog meer initiatieven volgen… in de toekomst.

Persbericht--KBC-Toekomst.docx

DOCX - 83 Kb

Radiospot: De bloemenautomaat van Bloembinderij De Ridder

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot: Online frietjes bestellen bij Frituur Ferro

MP3 - 1.1 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact