TBWA en Liesbeth Pyck zetten in op brand reputation

Begin januari 2020 verwelkomt TBWA Liesbeth Pyck die er de strategische afdeling zal versterken als ‘Brand Reputation Director’. Samen beogen ze nog vaker te kunnen samenwerken met klanten, die bestaan uit zowel communicatie- als marketing managers, om zo samen in te zetten op de reputatie van hun merk. Want of bedrijven zich nu richten naar consumenten, interne medewerkers, journalisten of investeerders: companies only have 1 voice!          

Meer dan ooit verwachten we van bedrijven één krachtige, coherente en geëngageerde belofte mét resultaat. De traditioneel gescheiden afdelingen marketing en (corporate) communicatie hebben elkaar dan ook meer dan ooit nodig om samen een sterk en succesvol merkverhaal uit te bouwen. De integratie van een nieuwe afdeling die inzet op geïntegreerd brand reputation management is dan ook een logische uitbreiding van het strategisch departement van TBWA.

Kris Govaerts, CEO van TBWA\Brussels: “Er ligt een gigantische opportuniteit om de kloof tussen communicatie en marketing te dichten en onze klanten vragen ons hier ook naar. Ik ben ervan overtuigd dat Liesbeth alle troeven in huis heeft om brand reputation bij onze klanten tot leven te brengen.”

Nadat Liesbeth Pyck (35 jaar) op amper 5 jaar het succesvolle PR-bureau Famous Relations uit de grond stampte zet zij haar professionele passie de komende jaren verder bij TBWA: “De evolutie van PR professionals richting de strategische kern van agentschappen is voor mij een evidentie en een mening die ik deel met TBWA. Het is me dan ook een eer mijn professioneel project verder te kunnen uitbouwen binnen een agentschap dat met haar ijzersterk strategisch departement al jaren bewijst merken de juiste richting te wijzen.”

Contacteer ons
Kris Govaerts
Liesbeth Pyck
Kris Govaerts
Liesbeth Pyck
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium