TBWA en Liesbeth Pyck zetten in op brand reputation
17 december 2019
Begin januari 2020 verwelkomt TBWA Liesbeth Pyck die er de strategische afdeling zal versterken als ‘Brand Reputation Director’. Samen beogen ze nog vaker te kunnen samenwerken met klanten, die bestaan uit zowel communicatie- als marketing managers, om zo samen in te zetten op de reputatie van hun merk. Want of bedrijven zich nu richten naar consumenten, interne medewerkers, journalisten of investeerders: companies only have 1 voice!
Meer dan ooit verwachten we van bedrijven één krachtige, coherente en geëngageerde belofte mét resultaat. De traditioneel gescheiden afdelingen marketing en (corporate) communicatie hebben elkaar dan ook meer dan ooit nodig om samen een sterk en succesvol merkverhaal uit te bouwen. De integratie van een nieuwe afdeling die inzet op geïntegreerd brand reputation management is dan ook een logische uitbreiding van het strategisch departement van TBWA.
Kris Govaerts, CEO van TBWA\Brussels: “Er ligt een gigantische opportuniteit om de kloof tussen communicatie en marketing te dichten en onze klanten vragen ons hier ook naar. Ik ben ervan overtuigd dat Liesbeth alle troeven in huis heeft om brand reputation bij onze klanten tot leven te brengen.”
Nadat Liesbeth Pyck (35 jaar) op amper 5 jaar het succesvolle PR-bureau Famous Relations uit de grond stampte zet zij haar professionele passie de komende jaren verder bij TBWA: “De evolutie van PR professionals richting de strategische kern van agentschappen is voor mij een evidentie en een mening die ik deel met TBWA. Het is me dan ook een eer mijn professioneel project verder te kunnen uitbouwen binnen een agentschap dat met haar ijzersterk strategisch departement al jaren bewijst merken de juiste richting te wijzen.”