TBWA en Liesbeth Pyck zetten in op brand reputation

Begin januari 2020 verwelkomt TBWA Liesbeth Pyck die er de strategische afdeling zal versterken als ‘Brand Reputation Director’. Samen beogen ze nog vaker te kunnen samenwerken met klanten, die bestaan uit zowel communicatie- als marketing managers, om zo samen in te zetten op de reputatie van hun merk. Want of bedrijven zich nu richten naar consumenten, interne medewerkers, journalisten of investeerders: companies only have 1 voice!          

Meer dan ooit verwachten we van bedrijven één krachtige, coherente en geëngageerde belofte mét resultaat. De traditioneel gescheiden afdelingen marketing en (corporate) communicatie hebben elkaar dan ook meer dan ooit nodig om samen een sterk en succesvol merkverhaal uit te bouwen. De integratie van een nieuwe afdeling die inzet op geïntegreerd brand reputation management is dan ook een logische uitbreiding van het strategisch departement van TBWA.

Kris Govaerts, CEO van TBWA\Brussels: “Er ligt een gigantische opportuniteit om de kloof tussen communicatie en marketing te dichten en onze klanten vragen ons hier ook naar. Ik ben ervan overtuigd dat Liesbeth alle troeven in huis heeft om brand reputation bij onze klanten tot leven te brengen.”

Nadat Liesbeth Pyck (35 jaar) op amper 5 jaar het succesvolle PR-bureau Famous Relations uit de grond stampte zet zij haar professionele passie de komende jaren verder bij TBWA: “De evolutie van PR professionals richting de strategische kern van agentschappen is voor mij een evidentie en een mening die ik deel met TBWA. Het is me dan ook een eer mijn professioneel project verder te kunnen uitbouwen binnen een agentschap dat met haar ijzersterk strategisch departement al jaren bewijst merken de juiste richting te wijzen.”

Kris Govaerts


Liesbeth Pyck


Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met