TBWA en McDonald's® bewijzen dat plezier niet veel hoeft te kosten.

TBWA en McDonald's® bewijzen dat plezier niet veel hoeft te kosten.

In tijden waar het leven alsmaar duurder wordt, wil McDonald’s® zijn klanten eraan herinneren dat je niet altijd veel geld nodig hebt om veel plezier te beleven. Daarom zetten ze de voordelige McMomentjes terug in the picture met een tv-spot die ons bijna letterlijk terugkatapulteert naar onze onbezorgde jonge jaren.

Na een lange dag in je frisgewassen lakens duiken, verwelkomd worden door de schattige blafjes van je hond of simpelweg de trap via de reling afschuiven. Het zijn maar enkele voorbeelden van kleine maar fijne momentjes die niets of bijna niets kosten. Een McMomentje van McDonald’s® past perfect in dit rijtje. Want dit staat voor een pleziermomentje waarbij je van een burger of wrap kan genieten aan een wel erg voordelige prijs. Zoals nu de pittige Chili Chicken of Chili Cheese voor maar €1,50 via de McDonald’s®-app.

En zeg nu zelf: wie heeft er nooit als kind van de trapreling (of iets anders) geschoven met het gevoel dat je kon vliegen? Niet voor niets dat TBWA hier het ideale recept in zag voor de tv-spot van deze value-campagne. Een spot die je lanceert naar een wonderlijke droomwereld in de ruimte. En je zo herinnert aan de magie van plezier.

De campagne loopt op radio, tv en alle online kanalen.

Contacteer ons
Elien Onclinx Account Director, TBWA
Elien Onclinx Account Director, TBWA
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium