TBWA en McDonald's® bewijzen dat plezier niet veel hoeft te kosten.

TBWA en McDonald's® bewijzen dat plezier niet veel hoeft te kosten.

In tijden waar het leven alsmaar duurder wordt, wil McDonald’s® zijn klanten eraan herinneren dat je niet altijd veel geld nodig hebt om veel plezier te beleven. Daarom zetten ze de voordelige McMomentjes terug in the picture met een tv-spot die ons bijna letterlijk terugkatapulteert naar onze onbezorgde jonge jaren.

Na een lange dag in je frisgewassen lakens duiken, verwelkomd worden door de schattige blafjes van je hond of simpelweg de trap via de reling afschuiven. Het zijn maar enkele voorbeelden van kleine maar fijne momentjes die niets of bijna niets kosten. Een McMomentje van McDonald’s® past perfect in dit rijtje. Want dit staat voor een pleziermomentje waarbij je van een burger of wrap kan genieten aan een wel erg voordelige prijs. Zoals nu de pittige Chili Chicken of Chili Cheese voor maar €1,50 via de McDonald’s®-app.

En zeg nu zelf: wie heeft er nooit als kind van de trapreling (of iets anders) geschoven met het gevoel dat je kon vliegen? Niet voor niets dat TBWA hier het ideale recept in zag voor de tv-spot van deze value-campagne. Een spot die je lanceert naar een wonderlijke droomwereld in de ruimte. En je zo herinnert aan de magie van plezier.

De campagne loopt op radio, tv en alle online kanalen.

Contacteer ons
Elien Onclinx Account Director, TBWA
Elien Onclinx Account Director, TBWA
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium