TBWA en McDonald's® geven geheim ingrediënt prijs.

De burgers van McDonald’s® worden voortaan nóg warmer, juicier én verser geserveerd. Het gevolg van een recente optimalisatie van het bereidingsproces. Maar er ligt nog een ingrediënt aan de basis van de verbeterde burgers. En dat wordt in de laatste McDonald’s® campagne van TBWA prijsgegeven.

Kwaliteitsvol 100% rundvlees dat nóg juicier smaakt omdat de verse ui nu al wordt toegevoegd tijdens het grillen. Meer iconische Big Mac® saus die nog beter uitgesmeerd wordt. En een verbeterd broodje als goudgetoaste kroon op de legendarische Big Mac®. U ziet de nieuwe tv-spot van McDonald’s® waarschijnlijk al voor uw ogen afspelen. Met al die heerlijke ingrediënten die voor de camera zweven om u het water in de mond te doen krijgen. Maar TBWA Brussel koos ervoor om de eerste Big Mac® spot te maken waar de burger níet in voorkomt. U leest het goed: niet.

In plaats daarvan besloten ze om de hele spot vanuit het standpunt van de Big Mac® te filmen om zo het beste ingrediënt van McDonald’s® in de kijker te zetten: hun crew. Stuk voor stuk gemotiveerde mensen die het beste van zichzelf geven om uw favoriete burgers met de lach te bereiden en te serveren. En dat zowel in de restaurants als op het scherm. Want een niet onbelangrijk detail in deze hulde: de mensen die u in de spot ziet zijn geen acteurs, maar allen McDonald’s® werknemers.

Daarnaast kon de hamburgergigant het toch niet laten om ons allen gek te maken met food craving shots van hun burgers. En dus verschijnen er naast de spot die de crew in de kijker zet ook een pak uitingen waar de hamburgers -die allen ‘made with a smile’ zijn- centraal staan.

Een campagne om van te smullen op tv, in de McDo-restaurants alsook op social media en alle andere digitale of online kanalen. Enjoy!

 

Persbericht

DOCX - 79 Kb

Credits

DOCX - 86 Kb

Charlotte De Backer


 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact