TBWA en McDonald's® geven geheim ingrediënt prijs.

TBWA en McDonald's® geven geheim ingrediënt prijs.

De burgers van McDonald’s® worden voortaan nóg warmer, juicier én verser geserveerd. Het gevolg van een recente optimalisatie van het bereidingsproces. Maar er ligt nog een ingrediënt aan de basis van de verbeterde burgers. En dat wordt in de laatste McDonald’s® campagne van TBWA prijsgegeven.

Kwaliteitsvol 100% rundvlees dat nóg juicier smaakt omdat de verse ui nu al wordt toegevoegd tijdens het grillen. Meer iconische Big Mac® saus die nog beter uitgesmeerd wordt. En een verbeterd broodje als goudgetoaste kroon op de legendarische Big Mac®. U ziet de nieuwe tv-spot van McDonald’s® waarschijnlijk al voor uw ogen afspelen. Met al die heerlijke ingrediënten die voor de camera zweven om u het water in de mond te doen krijgen. Maar TBWA Brussel koos ervoor om de eerste Big Mac® spot te maken waar de burger níet in voorkomt. U leest het goed: niet.

In plaats daarvan besloten ze om de hele spot vanuit het standpunt van de Big Mac® te filmen om zo het beste ingrediënt van McDonald’s® in de kijker te zetten: hun crew. Stuk voor stuk gemotiveerde mensen die het beste van zichzelf geven om uw favoriete burgers met de lach te bereiden en te serveren. En dat zowel in de restaurants als op het scherm. Want een niet onbelangrijk detail in deze hulde: de mensen die u in de spot ziet zijn geen acteurs, maar allen McDonald’s® werknemers.

Daarnaast kon de hamburgergigant het toch niet laten om ons allen gek te maken met food craving shots van hun burgers. En dus verschijnen er naast de spot die de crew in de kijker zet ook een pak uitingen waar de hamburgers -die allen ‘made with a smile’ zijn- centraal staan.

Een campagne om van te smullen op tv, in de McDo-restaurants alsook op social media en alle andere digitale of online kanalen. Enjoy!

 

Persbericht TBWA_McDonald's_Best Burger_Press release_NL.docx - 79 KB Credits TBWA_McDonald's_Best Burger_Credits.docx - 86 KB
Charlotte De Backer

 

 

Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium