TBWA en MINI laten jou een andere kant van BXL ontdekken met ‘Driven by Data’

Midden in de heisa rond Facebook-data lanceren MINI en TBWA ‘Driven by Data’. Om te bewijzen dat je met je Facebook-gegevens ook fantastische dingen kan doen. Zo stelt MINI toffe, onbekende plaatsen voor  in “Hellhole Brussel”. Want Brussel heeft een pak leuke plekken die wachten op jou. Het platform stippelt voor jou een uiterst persoonlijke citytrip door Brussel uit, helemaal op basis van jouw Facebook-profiel.

We delen allemaal veel info met Facebook. En daar kan je leuke, relevante dingen mee doen. Driven By Data duikt in je Facebook-profiel, op zoek naar de pagina’s die je leuk vindt. Op basis daarvan krijg je een unieke route te zien langs 3 Brusselse hotspots die je nog niet hebt ontdekt, maar wel helemaal jouw ding zijn. Een exotische resto, een speciale bar of die ene conceptstore. Alles kan! Probeer het zelf op www.drivenbydata.be

Elk weekend winnen twee gelukzakken hun uitgestippelde route als citytrip. Met een nieuwe MINI 3-deurs of Cabrio gaan ze op pad langs hun hotspots in bruisend Brussel. Diner, zakgeld en overnachting zijn volledig op kosten van MINI. Like!

------------------------------------------------------------------------------------

CREDITS

Client: MINI – Inge Vervliet, Georges Pagalis, Stijn Vermeulen
Agency: TBWA Group

Accounts: Jasper Govaerts, Virginie Cuypers, Anouk Van Der Wallen
Creatives: Diederik van Remoortere, Jeroen Govaert, Nigel Ooms, Melissa Janssen, Jeremie Goldwasser, Ad Van Ongeval, Arnaud Bouclier, Philip De Cock
Creative Director: Steven Janssens
Creative Director Digital: Gert Pauwels
Designers: Ruben Temmerman, Frederik Severijns, Sébastien Bontemps
Motion designer: Federico Colella

Front-end Developer: Ruben Temmerman
Back-end Developer: Diederik Van Remoortere
Project Manager: Sam Sanders
Copywriters: Ann Vanminsel, Martin Collette, Nadine Claes, Sarah Pierrequin
Strategy: Anna Witkowska, Rindert Dalstra, Jolien Van Heyste
PR: Isabelle Verdeyen, Paulien Putman

Contacteer ons
Jasper Govaerts Account Director, TBWA Belgium
Jasper Govaerts Account Director, TBWA Belgium
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium