TBWA en MINI laten jou een andere kant van BXL ontdekken met MINI 'Driven by Data'
18 april 2018
Midden in de heisa rond Facebook-data lanceren MINI en TBWA ‘Driven by Data’. Om te bewijzen dat je met Facebook-gegevens ook fantastische dingen kan doen. Als je ze correct gebruikt tenminste. Hoe? Driven By Data stippelt voor jou een uiterst persoonlijke citytrip door Brussel uit, op basis van jouw Facebook-profiel.
We delen allemaal veel info met Facebook. En daar kan je leuke, relevante dingen mee doen. Driven By Data duikt in je Facebook-profiel, op zoek naar de pagina’s die je leuk vindt. Op basis daarvan krijg je een unieke route te zien langs 3 Brusselse hotspots die je nog niet hebt ontdekt, maar wel helemaal jouw ding zijn. Een exotische resto, een speciale bar of die ene conceptstore. Alles kan! Probeer het zelf op www.drivenbydata.be
Elk weekend winnen twee gelukzakken hun uitgestippelde route als citytrip. Met een nieuwe MINI 3-deurs of Cabrio gaan ze op pad langs hun hotspots in bruisend Brussel. Diner, zakgeld en overnachting zijn volledig op kosten van MINI. Like!
------------------------------------------------------------------------------------
CREDITS
Client: MINI – Inge Vervliet, Georges Pagalis, Stijn Vermeulen
Agency: TBWA Group
Accounts: Jasper Govaerts, Virginie Cuypers, Anouk Van Der Wallen
Creatives: Diederik van Remoortere, Jeroen Govaert, Nigel Ooms, Melissa Janssen, Jeremie Goldwasser, Ad Van Ongeval, Arnaud Bouclier, Philip De Cock
Creative Director: Steven Janssens
Creative Director Digital: Gert Pauwels
Designers: Ruben Temmerman, Frederik Severijns, Sébastien Bontemps
Motion designer: Federico Colella
Front-end Developer: Ruben Temmerman
Back-end Developer: Diederik Van Remoortere
Project Manager: Sam Sanders
Copywriters: Ann Vanminsel, Martin Collette, Nadine Claes, Sarah Pierrequin
Strategy: Anna Witkowska, Rindert Dalstra, Jolien Van Heyste
PR: Isabelle Verdeyen, Paulien Putman