TBWA en NMBS maken van ‘treintijd’ jóuw tijd ​ 

Het leven is een "rat race". Er wordt erg veel van ons gevraagd en een dag heeft slechts 24 uur. Een beetje tijd voor jezelf is meer dan ooit nodig. Om even de batterijen te kunnen opladen. Door een boek te lezen of een serie te bekijken. Door naar muziek te luisteren of een podcast te ontdekken. Door wat te chillen, te mediteren of te scrollen op je socials. Of door gewoon effe administratieve rompslomp af te handelen. Want eerlijk is eerlijk: die momentjes zijn niet altijd even makkelijk te vinden. 

Gelukkig is er een oplossing; "treintijd". Dat is de tijd die je creëert door de trein te nemen. Dat half uur of uurtje onderweg. Dat moment voor jezelf, terwijl je onderweg bent naar je bestemming. Het concept werd door TBWA en NMBS bedacht om de dagelijkse woon-werkritten te promoten. Want de trein nemen, da’s relaxed aankomen op het werk. Omdat je tijdens je treintijd kan vooruitzien. Of net terugblikken. En er zijn nog zoveel andere dingen die je kan doen … die elders bijna ondenkbaar zijn. ​ ​ 

Daarom is het nemen van een treinabonnement een goeie manier om je innerlijke rust te herontdekken. En dat is wat deze me-time treincampagne toont. En je kan deze boodschap, die voorzien is van een vleugje humor, ook horen op de radio. Dus kom, kies snel je NMBS-abonnement en ga zelf voor een ontspannen treinmoment. 

 

 

 

 

Radio

MP3 - 940 Kb

Persbericht

DOCX - 15 Kb

Credit list

DOCX - 78 Kb

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact