TBWA en NMBS maken van ‘treintijd’ jóuw tijd  

TBWA en NMBS maken van ‘treintijd’ jóuw tijd  

Het leven is een "rat race". Er wordt erg veel van ons gevraagd en een dag heeft slechts 24 uur. Een beetje tijd voor jezelf is meer dan ooit nodig. Om even de batterijen te kunnen opladen. Door een boek te lezen of een serie te bekijken. Door naar muziek te luisteren of een podcast te ontdekken. Door wat te chillen, te mediteren of te scrollen op je socials. Of door gewoon effe administratieve rompslomp af te handelen. Want eerlijk is eerlijk: die momentjes zijn niet altijd even makkelijk te vinden. 

Gelukkig is er een oplossing; "treintijd". Dat is de tijd die je creëert door de trein te nemen. Dat half uur of uurtje onderweg. Dat moment voor jezelf, terwijl je onderweg bent naar je bestemming. Het concept werd door TBWA en NMBS bedacht om de dagelijkse woon-werkritten te promoten. Want de trein nemen, da’s relaxed aankomen op het werk. Omdat je tijdens je treintijd kan vooruitzien. Of net terugblikken. En er zijn nog zoveel andere dingen die je kan doen … die elders bijna ondenkbaar zijn.   

Daarom is het nemen van een treinabonnement een goeie manier om je innerlijke rust te herontdekken. En dat is wat deze me-time treincampagne toont. En je kan deze boodschap, die voorzien is van een vleugje humor, ook horen op de radio. Dus kom, kies snel je NMBS-abonnement en ga zelf voor een ontspannen treinmoment. 

 

 

 

 

Story image
Radio Radio.mp3 - 940 KB
Persbericht Persbericht.docx - 15 KB Credit list Credit list .docx - 78 KB
Laure Swinnen

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium