TBWA en Play Sports illustreren één seconde voetbal
28 maart 2018
Een standbeeld verdienen, een held worden, een raket lanceren... of je van veld vergissen. Het zijn een paar voorbeelden van wat er kan gebeuren in één seconde topvoetbal. En dat is véél meer dan voetbal alleen. Net daarom mag je ook van de play-offs geen seconde missen, zeggen TBWA en Play Sports.
De campagne bouwt verder op ‘Mis geen seconde’, en benadrukt wat er in amper 1 seconde allemaal kan gebeuren. Met z’n typische, humoristische tone-of-voice legt Play Sports letterlijk een laag bovenop de bestaande sportbeelden. Jeroen Bostoen, creatief directeur bij TBWA Belgium, legt uit: “We zijn vertrokken van enkele indrukwekkende, grappige of verrassende gebeurtenissen van het afgelopen seizoen. Die momenten hebben we vervolgens uitvergroot. We werkten hiervoor samen met productiehuis The Others uit Barcelona.” Het resultaat ziet er geweldig uit, het zijn filmpjes waar je naar kan blijven kijken. Wij krijgen alvast zin in de play-offs.
***
CREDITS
Client : Telenet / Play Sports
Contacts : Lieselotte Van Aperen
Agency : TBWA
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Olaf Meuleman & Greg van Buggenhout
Account Team : Jochen De Greef & Max Fauconnier
Internal Production Company: TBWA MAKE
Production Company : The Others