TBWA en R. Lukaku lanceren PlayStation 5 in het mythische San Siro

TBWA Brussels kon Romelu Lukaku strikken voor de lancering van de PlayStation 5. Lukaku, naast Europa’s beste spits ook een grote PlayStation-fan, zette met plezier z’n brede schouders onder de campagne #playhasnolimits. Wie Lukaku kan bekoren met een wereldgoal, mag meteen naar San Siro. TBWA ging alvast een kijkje nemen in zijn nieuwe ‘thuis’.

Romelu Lukaku. De spits, de legende, de gamer. Onze nationale trots is aan z’n beste seizoen ooit bezig. Sinds Big Rom naar Inter trok behoort hij, nee is hij, de grootste van Europa. Big in Italy en eindelijk ook ontegesprekelijk in ons land. Lukaku heerst op het veld en ernaast. Want als absolute gentleman blijft hij vooral zeer nuchter bij z’n status. Het liefst van al speelt hij PlayStation met zijn ploegmaats of vrienden. Lukaku leek dan ook de perfecte match voor de lancering van de PS5. De wereldspits is een grote fan van de Sony-spelconsole. Bij de Rode Duivels behoort hij tot de beste Fifa-spelers. En bij Inter speelt hij samen met ploegmaat Nainggolan bijna dagelijks Call of Duty. Voor Sony was het een erezaak om de PS5 te lanceren met Lukaku.

Play has no limits

De lancering van de PS5 wordt in ons land gekoppeld met een unieke actie. Onder de campagnetitel #playhasnolimits brengt PlayStation het verhaal van Lukaku en z’n nieuwe thuis: San Siro. Het iconisch stadion uit 1925 geldt als een van de grootste voetbalarena’s op aarde. En sinds kort ook tot de speeltuin van Big Rom. PlayStation strikte onze volksheld voor een online-wedstrijd. Wie Lukaku kan bekoren met z’n mooiste FIFA-goal, mag het tegen hem opnemen in – jawel – het mytischische San Siro. Wel oppassen voor de heilige grasmat.

Persbericht

DOCX - 13 Kb

Credits

DOCX - 77 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact