TBWA en R. Lukaku lanceren PlayStation 5 in het mythische San Siro

TBWA en R. Lukaku lanceren PlayStation 5 in het mythische San Siro

TBWA Brussels kon Romelu Lukaku strikken voor de lancering van de PlayStation 5. Lukaku, naast Europa’s beste spits ook een grote PlayStation-fan, zette met plezier z’n brede schouders onder de campagne #playhasnolimits. Wie Lukaku kan bekoren met een wereldgoal, mag meteen naar San Siro. TBWA ging alvast een kijkje nemen in zijn nieuwe ‘thuis’.

Romelu Lukaku. De spits, de legende, de gamer. Onze nationale trots is aan z’n beste seizoen ooit bezig. Sinds Big Rom naar Inter trok behoort hij, nee is hij, de grootste van Europa. Big in Italy en eindelijk ook ontegesprekelijk in ons land. Lukaku heerst op het veld en ernaast. Want als absolute gentleman blijft hij vooral zeer nuchter bij z’n status. Het liefst van al speelt hij PlayStation met zijn ploegmaats of vrienden. Lukaku leek dan ook de perfecte match voor de lancering van de PS5. De wereldspits is een grote fan van de Sony-spelconsole. Bij de Rode Duivels behoort hij tot de beste Fifa-spelers. En bij Inter speelt hij samen met ploegmaat Nainggolan bijna dagelijks Call of Duty. Voor Sony was het een erezaak om de PS5 te lanceren met Lukaku.

Play has no limits

De lancering van de PS5 wordt in ons land gekoppeld met een unieke actie. Onder de campagnetitel #playhasnolimits brengt PlayStation het verhaal van Lukaku en z’n nieuwe thuis: San Siro. Het iconisch stadion uit 1925 geldt als een van de grootste voetbalarena’s op aarde. En sinds kort ook tot de speeltuin van Big Rom. PlayStation strikte onze volksheld voor een online-wedstrijd. Wie Lukaku kan bekoren met z’n mooiste FIFA-goal, mag het tegen hem opnemen in – jawel – het mytischische San Siro. Wel oppassen voor de heilige grasmat.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels