TBWA en Rex en Rio toveren je huis om in een bioscoop

Deze kerstvakantie verander je je huis in een bioscoop, dankzij Rex & Rio van Telenet.

Met kinderfilms en -series om maar niet genoeg van te krijgen. Maar ook het beste van HBO, al vanaf 1 week na uitzending in Amerika. Recente Vlaamse en internationale topfilms en –series, en tot 40 themazenders.

Met Rex of Rio is er dus reden genoeg om met de hele familie of apart te genieten van de beste tv-momenten tijdens de koude wintermaanden, en dat voor een vast bedrag per maand.

Dat ontdekt ook Tom, een jongetje van 9 dat op een dag de deuren van zijn thuiscinema openzet en de hele buurt ziet binnenstromen. Elke film speelt in een aparte zaal en er zijn films voor iedereen, jong en oud… Zolang je gsm maar af staat.

Een nieuwe televisiespot, gemaakt door TBWA, om alleen nog tv te kijken met volle goesting.

On air vanaf 10 december.

PB-R_R-bioscoop-NL.docx

DOCX - 117 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact