TBWA en Rex & Rio : De beste series uit de VS, 1 week later al bij Rio

Vlamingen zijn seriekijkers geworden. Of het nu gaat om Game of Thrones, The Bridge of Breaking Bad, we kijken naar de beste series uit binnen- en buitenland en verslinden zoveel afleveringen ineens als we zelf willen. En laat dat nu net één van de grootste troeven van Rex en Rio van Telenet zijn: de beste series staan altijd voor je klaar. In het geval van Amerikaanse series (o.a. van het toonaangevende HBO), zelfs 1 week nadat ze daar zijn uitgezonden!

Van 5th Avenue naar de Vlaamse huiskamer

Redenen genoeg voor Telenet en TBWA om hier een speciale tv-spot aan te wijden. In de commercial zien we een enthoesiaste Vlaming in New York die aan het thuisfront laat weten dat er net een nieuwe serie loopt in de States. Wat hij niet weet, is dat zijn vrienden deze ondertussen aan het bekijken zijn in Vlaanderen.

True Detective en Black Sails, 1 week na de States

Ook op affichage en abribus zetten Rex en Rio een heus media-offensief in, en dat met 2 nieuwe series die 1 week na Amerika al voor Rio-kijkers beschikbaar zijn: True Detective, de veelbelovende nieuwe meeslepende HBO-reeks die op Rio te zien is vanaf 21 januari, en met de spannende piratenserie Black Sails, geregisseerd door niemand minder dan Michael Bay, die op Rio te zien is vanaf 26 januari.

Persbericht-Rex-_-Rio-states.docx

DOCX - 167 Kb

Natalie Ducène

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact