TBWA en Telenet Business presenteren: het supersnelle persbericht

Telenet Business bewijst in hun nieuwste campagne dat bijleren over digitaal ondernemen helemaal niet zoveel tijd in beslag neemt als vaak wordt gedacht. Dat doen ze aan de hand van supersnelle tips. En wie nog meer wil bijleren, kan een afspraak maken voor 2 uur gratis advies.

En dat was dan ook meteen het snelste persbericht dat we ooit geschreven hebben.

 

TSWTRM (Too Short, Want To Read More):

5 jaar geleden startte Telenet Business met een nieuwe initiatief: De Digitale Versnelling. Een platform waarop élke ondernemer (Telenet Business-klant of niet) terechtkan voor een digitaal duwtje in de rug. Er staan niet alleen honderden contentartikels vol tips & tricks op de website, maar je kan als ondernemer ook 2 uur gratis advies aanvragen met één van de Digitale Experts of een freelancer vinden voor een project.

Ondertussen heeft De Digitale Versnelling al meer dan 4150 ondernemers digitaal vooruitgeholpen dankzij een gratis afspraak waarin een expert 2 uur lang advies geeft over een onderwerp naar keuze.

Om te bewijzen dat je in die 2 uur tijd heel wat kan bijleren, schakelt de Digitale Versnelling nog een versnelling hoger en lanceren ze de Supersnelle Tips. Een expert deelt in korte mediaformaten, gaande van radio tot online video, de beste tips rond digitaal ondernemen. Want als je al zoveel kan leren in 5, 10 of 15 seconden, stel je dan eens voor wat je op 2 uur kan.

 

Meer info op www.digitaleversnelling.be

 

Radio

MP3 - 588 Kb

Radio

MP3 - 784 Kb

 

 

Credits

DOCX - 78 Kb

Persbericht

DOCX - 15 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact