TBWA en Telenet herlanceren Play More met 'SOME WATCH TV. I PLAY MORE.'

Vanaf 16 december brengt Play More nog meer dan voorheen entertainment van wereldklasse. Hoog tijd dus voor een nieuw design en een tv-spot die beklijft en bijblijft. 

Play More brengt z’n worldclass entertainment vanaf nu op 2 exclusieve kanalen. Zo vind je op Play More Series de meest recente en strafste series én kijk je live met de VS naar de allernieuwste HBO-afleveringen. Op Play More Cinema wordt dan weer elke dag een tv-première gezet en op zaterdag een heuse blockbuster.

Maar je kan je ook laten gidsen door vier nieuwe themakanalen of door tips van Erik Van Looy en Lieven Trio. En met de functie ‘Mijn TV’ pik je aan waar je gestopt bent, op welk scherm ook.

Yep, met Play More doe je meer dan alleen maar tv-kijken. Je kan er je elke dag verliezen in de strafste verhalen. Verhalen die beklijven en bijblijven. Met personages, decors, intriges, dialogen en plotwendingen die zich in je hoofd nestelen en er blijven wonen. Dat werd meteen ook het uitgangspunt voor de nieuwe tv-spot van Play More. In ‘The Runner’ zien we een man lopen, doorheen de donkere straten van de stad. In alledaagse dingen ziet hij scènes uit films en series… De spot wordt afgesloten met ‘SOME WATCH TV. I PLAY MORE.’.

De regie was in handen van Joe Van Houtteghem, die er een cinematografische parel van maakte. De spot is vanaf 16/12 te zien op tv. 

Contacteer ons
Jochen De Greef TBWA
Jochen De Greef TBWA
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium