TBWA en Telenet herlanceren Play More met 'SOME WATCH TV. I PLAY MORE.'

Vanaf 16 december brengt Play More nog meer dan voorheen entertainment van wereldklasse. Hoog tijd dus voor een nieuw design en een tv-spot die beklijft en bijblijft. 

Play More brengt z’n worldclass entertainment vanaf nu op 2 exclusieve kanalen. Zo vind je op Play More Series de meest recente en strafste series én kijk je live met de VS naar de allernieuwste HBO-afleveringen. Op Play More Cinema wordt dan weer elke dag een tv-première gezet en op zaterdag een heuse blockbuster.

Maar je kan je ook laten gidsen door vier nieuwe themakanalen of door tips van Erik Van Looy en Lieven Trio. En met de functie ‘Mijn TV’ pik je aan waar je gestopt bent, op welk scherm ook.

Yep, met Play More doe je meer dan alleen maar tv-kijken. Je kan er je elke dag verliezen in de strafste verhalen. Verhalen die beklijven en bijblijven. Met personages, decors, intriges, dialogen en plotwendingen die zich in je hoofd nestelen en er blijven wonen. Dat werd meteen ook het uitgangspunt voor de nieuwe tv-spot van Play More. In ‘The Runner’ zien we een man lopen, doorheen de donkere straten van de stad. In alledaagse dingen ziet hij scènes uit films en series… De spot wordt afgesloten met ‘SOME WATCH TV. I PLAY MORE.’.

De regie was in handen van Joe Van Houtteghem, die er een cinematografische parel van maakte. De spot is vanaf 16/12 te zien op tv. 

Persbericht

DOCX - 243 Kb

Jochen De Greef

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact